Gå til innhold

Er det flere som ikke skal ha tidlig UL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi Oi OI, hvordan skal du klare det!?

Jeg er en person som helst skulle ha vist og gjort alt helst i går så det hadde jeg aldri klart! Jeg var i dag og var i fosteruker, 6+2 på vei.. Er lissom betryggende å vite at det er hjerteslag der :) Mange tar rundt uke 12 for å sjekke at alt er som det skal.. Det kommer jeg også til å gjøre, er så betryggende bare :) Men om man ikke har behov for det, så er det vil ikke noe man må :)

Jeg venter nr 3 og har aldri hatt mer enn den ordinære UL rundt uke 19. Tror ikke legen vil henvise til UL uten noen spesiell grunn. Men når jeg leser her virker det som om de fleste drar på tidlig UL.

Betaler dere ultralyden selv eller får dere lov til å gå når dere selv vil?

For å svare deg anonym så tror jeg det er veldig mange som betaler selv for.

Personlig fikk jeg tidlig ul pga jeg har mistet før + at jeg ifjord gjennomgikk en operasjon i forbindelse med fødselen til min datter så de ville sjekke at alt var bra med livmoren.

Det er ingen grunn til at jeg skal få tidlig ul, så da må jeg evt.betale selv. Med de to andre var jeg på tidlig ul, og betalte selv. Og det var betryggende å vite at alt var ok. Men denne gangen tenker jeg kanskje jeg skal vente. Hvis jeg klarer. Er veldig spent, men nå som hverdagen begynner igjen går vel tiden fort.

Annonse

jeg er psykisk syk, så jeg får "automatisk" veldig mye mer oppfølging. Vært hos legen to ganger allerede (9+2 i dag) Og jeg skal få en tidlig UL før uke 12, hvis alt går bra en i uke 17, en i starten av 20 ukene og en på slutten. Må ikke betale for noen av de. Det er for å berolige mammaen slik at hun sender gode vibber til babyen. Er veldig redd, og klarer ikke å glede meg. Og syk, både fysisk og psykisk. Derfor jeg får masse ekstra oppfølging i hvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...