Tjorven1 Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Da har jeg fått ul time neste torsdag.. Gru gleder meg... Jeg har en litt større risiko en dere andre normale for å få svangerskap utenfor livmoren, så jeg ber til høyere makter at det sitter som det skal. Har endelig kommet meg litt ned på jorden etter gladmeldingen på nyttårsaften. Og det begynner å gå opp for meg at jeg kanskje ikke skal til Danmark for flere forsøk. Men jeg skal helt klart ned på flere Københavnturer alene, utrolig deilig! Nå er det ikke lenge igjen før det er flere av dere som skal teste, lykke lykke til! Nå skal det gå, vi skal jo danne egen barselgruppe sammen ;-)
lubbeline Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Satser på at det blir en strålende ultralyd opplevelse:-)...lykke til! Snart?? er jo 11 dager til;-)
Tjorven1 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Det blir spennende, søndag 14'ende?
Tjorven1 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2008 Det er mye venting på oss... Jeg hadde ikm mandag jeg også - begynte å teste fredag morgen og fikk da en svak svak strek - men det var egentlig ikke før tirsdagen den slo skikkelig ut. Spennende... håper du får gode nyheter! Lykke ønskninger fra meg. Du må holde oss oppdatert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå