firemerkersmør Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Har så brede vinduer at ingen liftgariner passer. Ikke "kit" til å sy egne heller, og spesialbestilte koster "skjorta". Ettersom jeg er rimelig god med symaskina vil jeg prøve selv. Noen som kan forklare hvordan? Holder det med en list oppe og nede (kan kjøpe lengre på maxbo eller noe), og de ringene som er i "kit" til kortere lengder?
nickoline og supermann Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 princess har en brochure som er enkel å forstå!
nickoline og supermann Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 jeg fikk i butikk, men sydde ikke selv. kjøpte ferdig hos kid på salg.
3 tette ut av 1 brunette Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Det er kjempe simpelt.... Du kjøper stoff, måler opp vinduet, syr inn kant som vanlig på sidene... Nede syr du slik at du får et mellomrom nede til å putte lista inni... Dra fek maxbo, si at du skal ha to lister pr gardin (en oppe en nede) takliste passer best... Så syr du på liftbånd... Dette må du kjøpe i stoffbutikk... Vet ikke om kid eller princess har slike... Det finnes to typer, en du syr på å en du kan stryke på... Anbefaler dem som syes. iallefall om du skal heise di mye... Når du har sydd disse på monterer du kroker bak på listene, en for hver remse... Trekker husholdnings trå ned å gjør slik at tråene kommer ut samme plass,,, selfølgelig der du skal ha kroken til å holde den oppe... Vanskelig forklart kansje?
firemerkersmør Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2008 Kroker på listen både oppe og nede? Hvordan kommer trådene ut på samme plass? Sliter litt med siste avsnittet. hva mener du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå