Gå til innhold

MA i uke 7, trenger litt råd fra dere..........

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

UL 7+2 (27.12) viste at den lille spiren ikke hadde utviklet seg siste par ukene (MA) tiltross for at jeg hadde alle graviditetssymptomer ... På selveste nyttårsaften fikk jeg rielignende smerter og begynte å blø kraftig.....

Beklager detaljer, men igår følte jeg at det kom ut mye, både blodkoagler og noe som lignet på hinnerester.... Er så engstelig for at jeg må inn på sykehuset for utskrapning og håper jeg har fått ut alt....

Dere som har opplevd lignende, hvor lenge og hvor mye kan jeg regne med å blø uten å måtte kontakte lege?

Er ikke svimmel el, men har fortsatt rel sterke smerter....

Kan noen hjelpe?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

hadde en MA i slutten av okt 2007 og fikk utskrapning samme dag. Var plaget med smerter i magen og blødde i ca 2 etter utskrapningen. Det er først nå i februar at jeg føler min kropp har blitt "normal" igjen.

Men jeg synes du skal ringe til din lege og spørre etter en henvisning til en ultralyd slik at de kan se om det evnt. skulle sitte noe rester igjen.

Som regel så ordner kroppen opp selv, men det er greit å få det sjekket.

Lykke til:)

Skrevet

Det er ikke en MA du hadde,med en SA. Kroppen har nok rensket opp selv!

Skrevet

jeg hadde en SA i 2005. da kom det ut to store klumper, blødde da i 10 dager(kraftig) med vanlig mens smerte(jeg har kraftige m smerter)! De sa jeg ikke trenge noe utskrapning da de mente alt var kommet ut.

De burde vel egentlig hatt meg til ul får å setT om alt kom ut, men det gikk godt uansett.Fikk ei nydelig datter i februar2007.

I går hadde jeg en utskrapning (ma) og har nesten ikke blødd noe, eller hatt vondt i magen.

Jeg ville ha fått en ul for å se om alt er ute, jo fortere kan dere prøve igjen!

Ikke noe gøy å gå igjennom. Vi får heve hodet og prøve igjen og håpre vi møtes igjen!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...