Gå til innhold

Tallinn, Riga eller Praha??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise i februar, men får ikke bestemt hvor..noen som har vært et eller flere av disse stedene og kan anbefale noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i Praha og i Tallinn. Jeg kan anbefalle Praha. Kjempefin by! Tallinn er koseligt det også men han jeg måtte velge hadde jeg tatt Praha eller Riga.

Det går jo ann å reise til Helsinki og ta en dagstur over til Tallinn. Da får du to byer:)

Skrevet

Har vært i Riga, og har lyst å reise tilbake igjen. Men da på våren når det er litt varmere. Var der i desember med skikkelig surt vær. Men det var fint tross surt vær.

Nestegang vil jeg finne ett lite hyggelig hotell i gamle byen, for det store vi bodde på syns jeg ble så upersonlig. Kunne igrunn liksegodt reist på Oslo Plaza og hatt det like ok. Men så mange hyggelige i Gamle byen.

Stort marked med mat, og andre ting. Masse hyggelige små butikker rundt omkring i gamle byen. De har også ett kjempe stort kjøpesenter i byen, men det ligger også endel på vei mot flyplassen.

Ikke alle som kan engelsk der, men det gjorde ikke oss noe. Vi satt fast i trafikken en halvtimes tid, og taxi sjoføren som kunne noen engelske ord skravlet og skravlet. Skjønte etterhvert noen russiske ord. Men hyggelig, men måtte bare tegne og forklare litt med hendene.

Skrevet

Vi har vært i Praha og skal til Riga i påsken. Gleder meg veldig til Riga, og synes Praha var kjempe flott! Vi vil gjerne tilbake til Praha :-)

Skrevet

Jeg har nok mest lyst til å dra til Praha ja..takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...