Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er nå 7 uker på vei, i følge kalkulatoren. Men siden jeg tok mengder av tester i desember og ikke fant det ut før 1.juledag, så tror jeg kanskje ikke jeg er så langt på vei. Men finner vel ut av det snart. Jeg skal til oppfølging på kvinneklinikken pga. 2 tidligere spontanaborter (juni + okt). Så denne gangen håper vi virkelig. Men blir litt "tussete" av å håpe og vente på å komme over 12 uker (aldri skjedd før). Uvant å begynne på job igjen etter jul også. Merker at lunta er en smule kortere, og det hjelper jo ikke veldig å være kronisk uggen. Men hva gjør man ikke for spira:-)

Tja... dette var bare noen tanker som jeg ville dele. Lykke til, alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136422120-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-spent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis! Det høres akkurat ut som meg! Jeg er også 7 uker ifølge kalkulatoren, tok en test i midten av des som var negativ og fikk først positiv den 27. des!

Merker at jeg ikke har så mye konsentrasjon om dagen, er liksom ikke noe som er så interessant som hva som skjer inne i magen..

Jeg krysser fingrene for at det går bra med deg og lille!!

Jeg fikk legetime neste uke, kanskje tidlig, men .. må bare vite noe sikkert!

Ja da hørtes jo dette veldig likt ut :-) Har jo brukt en mindre formue på tester... hehe. Og når en endelig var positiv, så trodde jeg ikke helt på den så kjøpte en ny, POSITIV!!! Har i allefall alle tegn som går an å ha. Blir stressa av mas, kvalm og noen usedvanlig ømme bryster. Spesielt på kvelden.... Føles jo ut som de vokser ut av cup'en sin... Har du fortalt det til noen? Vi har ikke sagt det til noen. Tenkt vi skulle vente til uke 12. Men vanskelig å holde seg. For det første så er magen super oppblåst også er jeg konstant trøtt. Mamma skal absolutt ha meg til legen, for det er ikke normalt å være så slapp.. Også er det jo unnskyldninger for ikke å drikke på julebord (som skal være til helgen...), så antibiotika unnskyldningen blir brukt hyppig om dagen. Funker bra!

Masse lykke til, til deg også. Vi får satse på at det går bra for begge :-)

Grattis så gøy :-)

Jeg testet positivt 19.des, er 6 uker på vei i følge terminkalkulatoren. Litt snålt å teste positivt så tidlig, lurer av og til på om jeg er lengre enn jeg tror jeg.. Men vi har også mistet før, en i uke 6 i oktober. Dette er vår første, og håper virkelig at det går seg til denne gangen :-) Og tilbake på jobb med null fokus, fokus er kun rettet mot spiren inni meg. Du verden så tregt tiden går..

Lykke til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...