Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei. Er nå omtrent halveis i svangerskapet og har hatt ul regelmessig fra begynnelsen. Fikk en ca termin før ordinær ul som var ok, men den betydde at jeg hadde testet positivt ca 5-6 dager etter befruktning. Det er jo tidlig, men ikke umulig. Men på ordinær ul ble jeg satt enda lengre tilbake. Den nye terminen min er da sånn at jeg faktisk testet positivt samme dagen, eller dagen etter jeg ble gravid!! Er dette virkelig mulig? Jeg har et komplisert svangerskap og har tette ul og oppfølging der de sjekker veksten til barnet svært nøye, og jeg blir satt i gang før tiden. Jeg skal IKKE gå over uke 37, da risikoen for at det går galt da er litt for høy til å sjanse på. Men hvis da ul terminen min er feil, vil jo det bety at jeg går lengre...? Tenker og på om det kan være noe galt med morkakefunksjonen allerede, at barnet ikke er så stort som det skal være. Jeg stoler på legene og krangler ikke, men må innrømme at jeg lurer jo litt da... Kan tilføye at jeg går på klexane og har leiden mutasjon. Hadde blodpropp i mitt forrige svangerskap (alvorlig). Noen eksperter her som har en mening? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136421998-hvor-sikker-er-ul-termin-forvirret-og-litt-redd-her/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå