Gå til innhold

Hva gjør dere med dyna før bruk? Vaske eller lufte i -grader?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt dundyna ute til lufting. Det er - grader ute. Bør jeg vaske den også?

Hva gjør dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Vask den, så legger du den i jevne mellomrom i fryseren:) Da dreper du det meste!

Skrevet

Jeg har bare luftet den i et par timer en dag det var tretten minus ute. Mamma sa det holdt, jeg stoler på en gammel ringrev av en husmor som henne! =)

Skrevet

Skal bare lufte den jeg også.

Skrevet

OI, jeg har ikkemulighet til å lufte den, bor i 5. etg uten blakong. den er helt ny, trenger jeg det egentlig?

Skrevet

Jeg vasker ikke. Ikke soveposen heller. Bare lufter.

Annonse

Skrevet

Syntetiske dyner hadde jeg nok vasket, men ikke de av dun.

Skrevet

Jeg lufter den ute i forkant; legger den ut i snøen en stund :)

Skrevet

Hva skal du evt kunne vaske ut av en helt ny dyne? Er jo ikke noe midd og sann i den- holder da virkelig å lufte den i minus grader- gjort det selv i noen dager nå det var kaldt.

Er noe ant om dynen er brukt, da ville jeg vasket den før bruk. Men også luftet!

Skrevet

En helt ny dyne kan vel innholde kjemikalier slik som klærne?

Vet ikke jeg altså, men det er vel ikke umulig?

Skrevet

syns alle er så hysteriske!!!

Nye dyner trenger ikke vaskes og styres på med!

Skrevet

Trenger ikke kalle folk hysteriske for det, vi er alle forskjellige.

Trenger ikke vaske dyna du da vettu...

Skrevet

Kalle noen hysteriske når man tenker på å vaske eller lufte duna? Hællandussan... det får være måte på da. Er jo ikke hysterisk i det hele tatt spør du meg =) Er jo kjempebra at vi ordner og styrer til det beste for den lille. Til og med jeg lufta dyna mi da jeg kjøpte meg ny :o)

Annonse

Skrevet

Jeg har ikke lufta dyna, visste ikke at man måtte det. Har kjøpt dundyne... Moren min sa at det ikke var nødvendig, men nå ble jeg jo usikker :s

Skrevet

Heeeeeeeeeeeeeelt totalt unødvendig å lufte å vaske dyna før bruk...Oh My gooooooood=)

D er ikke mer til d beste for den lille om man vasker dyna, enn om man ikke gjør d liksom..

Skrevet

Trenger vel ikke vaske eller lufte dyna, men mange velger å gjøre det. Jeg skal lufte dyna ute på verandaen før jeg skal ha på trekk og legge den i senga :o) MEN jeg er vel bare hyperhysterisk av meg ifølge noen her inne. Men det bryr jeg meg ikkeno om =) Gjør som dere føler for selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...