Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Har falt for Simo vognene.Pga av at di har den største bagen på markede,det er jo kjempe greit når vinteren kommer å skal ha voksi poser nedi.Syntes emmaljunga sine vogner var knall di også,men jeg syntes bagene var så smale,å korte i forhold til simo! Vet det er delte meninger om den saken,men jeg tenker jo bare at barnet vokser å da er det vell i grunn greit med en stor bag!!! Hvordan tenker dere når det kommer til å velge vogn?? Hva legger dere vekt på?
wilma<3 Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har lagt vekt på følgende: *utseende/design *Lett å slå sammen, størrelse sammenlagt *Størrelse på bag og sportsdel Nb! Husk også på at sportsdelen skal være stor nok, d er den som skal brukes lengst. *Lett/god å trille både på asfalt og grus. Valget falt da på Emmaljunga city cross;o)
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 jeg har Emmaljunga City Cross. har riktignok aldri brukt City bagen, men er storfornøyd med vogna. Den er lett og stødig, sammtidig som det er god plass til barnet. Sportsdelen har full liggestilling og integrert 5 punkt sele. Myggnett og regntrekk følger med vogna. det er stor plass under, og vogna er liten og lett når den er slått sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå