Gå til innhold

Hmm.. Snart et år siden siste mens.. Tiden går..

Anbefalte innlegg

Er så utrolig rart ar det snart er et år siden jeg hadde siste mens og vi prøvde å bli gravide! Det klaffet på andre forsøk... :)

Har tenkt masse de siste dagene på året som har gått, det har vært helt surrealistisk! Gravid i ni md og nå vært mamma i to md! Rare greier.. Ikke lenge siden jeg vagget rundt med bekkenløsnig og var sinnsykt utålmodig! Haha.. Må le av meg litt.. Leste igjennom dagboken min i går! Haha..

Flere som er litt på mimringen om dagen?

Fortsetter under...

Ja, jeg synes og det er rart å tenke på alt som har skjedd siden vi prøvde å bli gravide! Vi strevde i 8 mnd før det endelig klaffet, og det føles som en evighet siden... Og så utålmodige vi var på slutten av graviditeten ja, trodde aaaaldri jeg kom til å bli mamma, hehe.. Og nå ligger han her ved siden av meg og babler for seg selv mens han prøver å sove, kan nesten ikke forestille meg hvordan livet mitt var før han kom! Samtidig føles det helt uvirkelig at jeg faktisk har vært gravid og født en sønn...!

Samboer har allerede begynt å snakke om en til, hjelp! Må nok bruke tid på å venne meg til den tanken gitt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...