Gå til innhold

322 hcg i blodet..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He, he det skjønner jeg.

Du har jo vært veldig usikker og redd. Du svever sannsynligvis rundt på en liten rosa sky, og det er vel fortjent.

Håper nesten ikke du er på jobb, for hvis du er i nærheten av det jeg var, var jeg fullstendig ubrukelig den dagen jeg fikk vite det... Svarte bare mmmm og hæ på alle spørsmål... Hadde bare lyst til å henge et stort skilt rundt halsen, og fortelle hele verden.

Hva sa gubben??

Tusen takk alle=)

Mannen sover enda, jobbet sent så har ikke fått fortalt det enda=)

Men vi har stridd en del med dette så det går ikke inn for ham heller, men det kommer=)

Det hadde vert noe om det var to!!!=) Jippi jeg er gravid!!!!

Annonse

Gratulere så mye, det var jo kjempegøy. Har fulgt med på deg for du ligger en dag foran meg, jeg var også hos Hausken i uke 51(tirs og tors), og testet positivt på nyttårsaften.

Vet du om vi må sjekke oss hos legen også, før vi ringer de, eller er det nok å ta testene hjemme? Tenkte jeg skulle ringe de i morgen, må bare ta en siste test hjemme etter ikm for sikkerhetsskyld (selv om den var positiv i dag også).

Så bra hcg-verdi du har, jeg hadde 118 på dag 14 så det kan jo være at du har to småttinger i magen, eller at du har produsert hcg tidlig (evt har jeg prod. sent).

Kos deg uansett, en er også en utfordring når h*n blir mobil :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...