Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 UL den 27.des viste at den lille spiren ikke hadde utviklet seg siste par ukene (MA) tiltross for at jeg hadde alle graviditetssymptomer ... På selveste nyttårsaften fikk jeg rielignende smerter og blør og blør..... Men, jeg skal ikke forsure for dere som håper herinne, så jeg lister meg stille ut igjen. Jeg tar en pause fra BIM nå, må slikke sårene mine, men til alle dere, kos dere og husk at de aller fleste graviditeter går bra!!! og hvis alt går som jeg håper så er jeg snart her igjen: RIKTIG GODT NYTT ÅR OG LYKKE TIL I 2008!!!!!!!!!!!!
endelig vår tur i mai :) Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 dette var leit! blir tom for ord ... føler med dere..
Flippa m Frida Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Utrolig vondt å høre om det du har opplevd... Vil bare sende masse gode tanker og håpe at pausen gjør dere godt og at dere ser lyset i tunnelen om ikke så altfor lenge. Dette var trist.. Klem
*Bea* & bitteliten Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Så utrolig leit å høre! Håper du snart har en ny spire i magen din!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 NEI.... Dette var trist å lese :-( Håper det ikke tar så lang tid før dere får en ny spire som klamrer seg fast. KLÆM
togutter-08og10 Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Nå ble jeg trist på dine vegne. Så synd. Jeg ønsker deg all videre lykke fremover, håper du lykkes bedre neste gang. Ta vare på deg selv.
Coma Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Uff dette var trist å lese.... Håper du kommer inn hit igjen om ikke så alt for lenge:) Trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå