Gå til innhold

huff, nå ble jeg bekymra..

Anbefalte innlegg

Er i dag 8+2(ifølge legen) og har plutselig hatt sånn mensvondt i magen. Hadde vondt i magen i går og, men trodde kanskje det var sånn "vanlig" magevondt, siden jeg måtte sånn på do.

Men nå har jeg hatt sånn mensvodnt. Jeg vet det sies at man kan ha mens murringer når man er gravid, men er det normalt at det dukker opp igjen i uke 8?

Har ringt jordmor, hun skulle ringe tilbake. Håper jeg ikke maser...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136421652-huff-n%C3%A5-ble-jeg-bekymra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt mye mensen vondt og jeg fikk beskjed om at det er helt normalt. Det er musklene i livmoren som tøyer og utvider seg. Så lenge du ikke har smerter og blør tror jeg ikke det er farlig. Tenk deg selv hvor mye den stakkars livmoren må utvide seg? Det må jo kjennes.... Fosteret vokser og trenger mer plass jo lengre ut i svangerskapet vi kommer.

Skjønner at du blir bekymret, jeg blir det innimellom jeg også....men, de sier det er normalt.

Hei sann

Jeg er i uke 8, og jeg har hatt disse brømte mensmurringene siden i 3-4 uker nå.. Er nok bare livmora som utvider seg, mye som skjer der nede, mye som jobber :) Me noen ganger får jeg "sammentrekninger" på en måte, men.. Har ikke hatt en spor av blødning i det hele tatt hele veien, så tar det som et godt tegn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...