Gå til innhold

babydior, turid og lucy heier på Dotten-tråden :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter... her er jeg!

Sorry at jeg ikke har vært her inne på maaaaaaange dager. Internetten hjemme har slått seg helt vrang, pluss at jeg har hatt så mye å gjøre på jobben i det siste, så jeg har faktisk ikke hatt tid å skrive så mye her inne. Lest litt, men ikke hatt tid til å skriven noe særlig, da jeg vet at jeg aldri klarer å fatte meg i korthet :)

Huff, så trist med bestemoren din da Turid, men hun slapp jo på en fin og rolig måte. Det å sovne inn med noen av sine nærmeste rundt seg, må være beroligende. I tillegg hadde hun jo ikke smerter. Selv om dere ikke hadde kontakt med henne den siste tiden, kan hun godt ha både hørt og følt dere! Håper du klarer å reise i begravelsen! Langt, men i ettertid tror jeg du vil være glad for det. Dere får ev. skaffe barnevakt til Sander, om formen hans fortsatt ikke er bra. Huff og huff. Stakkars lille. Masse god bedring til Sander! Og ellers er det fint at dere har fått litt snø nå, slik at Victoria kan kose seg ute med akebrett :)

Ellers har vi nå hatt nok en omgang med syklinger i heimen. Skulle på jobb fredagen, og alt var klart til å dra... bortsett fra å kle ferdig snuppa. Har henne på armen, da hun griner så fælt. Skjønner jo ingenting, men prøver å berolige. Går ut på kjøkkenet, og der sier det bare blææhhh og jeg får spy nedover ryggen, armen osv. Jippi. Prøver å få henne over vasken, men mesteparten kommer på meg, gulvet, kjøkkenskapene, benken og liiit i vasken. Jeg var så glad jeg fortsatt var forkjølet og tett i nesa. Jeg tåler som sagt ikke spy. Heldigvis kom det kun en dråpe på låret til snuppa, så det var bare å tørke munnen og låret hennes, og sette henne ned i soafen. Jeg måtte ringe jobben og si jeg ble forsinket... og krabbet rundt på gulvet for å vaske spy. Jippi (he, he, blir nok ikke en "dritt"-innlegg fra meg BabyDior ang. dine hunder og diare, men heller et spy-innlegg...igjen, men det tåler vi jo). Heldigvis kunne sambo være hjemme, så jeg kom meg da på jobb tilslutt :)

Lørdagen og søndagen gikk greit. Bakte boller på søndagen. Nam, nam. Droppet kremen vi da, da ingen av oss er krem-fan. Natt til mandag var det ørevondt på snuppa igjen, og hun gråt og sov dårlig hele natten. Da ble jeg hjemme mandagen.... men resten av uka har jeg nå vært her... he, he. Og enn så lenge er vi alle friske :) Puh!

Tviler ellers på at det blir noe baby denne pp'en heller, da vi omtrent ikke fikk kost oss rundt el...eller før. Glemte jo det. Sambo var jo dårlig selvfølgelig de dagene jeg mest sannsynlig hadde el... men vi har bestemt at neste pp skal vi trå til for fullt, uansett hvor syke vi måtte være. Vi kjøper også inn el-tester! NÅ skal det lages baby :) Skal også kjøpe inn Pergo. NÅ må da den lille spiren sitte snart.

Ellers fikk vi vite at et vennepar av oss er gravide igjen. 10 uker på vei. Kompisen til sambo klare å prestere og si at "Der slo vi dere"... (Han vet vel ikke hvor lenge vi egentlig har holdt på, men....). Ehhh. Litt dumt å si sånne ting. Klarer nesten ikke å være glad på deres vegne. Samme sa sambo til meg også, men han gratulererte jo selvsagt kompisen sin da. Men man blir en smule misunnelig ja. De som ikke skulle ha flere. Men det visste jeg bare var tullprat. De ville jo at gutten deres skulle få søsken. Klart det. Og det får han jo nå.. Buhu.. Jeg vil også!!!

Sambo er så "redd" for at noen skal få vite at vi har holdt på lenge. Jeg har jo ikke sagt det til noen kjente, annet enn at vi skal nå ha en til vi også etterhvert. Tror det går litt på mandommen hans. Ganske dumt egentlig, da ingen kan noe for at det tar tid. Men menn er nå menn. Jeg har heller ikke sagt at jeg har fortalt det til dere her inne da.. he, he, slik at han ikke behøver å føle seg "lite mandig".... Så dere må holde tett om dere treffes noen gang... om at vi har slitt! He, he. Men, men.

Og JA jobben ble min :) Så nå fra 31. januar eller 1. februar får jeg 6 lønnstrinn mer. Utgjør jo godt over tusenlappen i måneden det :) Skal bli godt. Alle monner drar :) Tusen takk for lykkeønskningene forresten!

Har du vært på barselbesøk da BabyDior, og hilst på den nye lille gutten til venninnen din? Og har du fortalt henne om din graviditet? :)

Ikke lenge igjen til du får høre hjertelyden til den lille :) Den hørte vi på den ordinære ul om jeg ikke husker feil. Ellers hørte vi jo den hos lege/jordmor på kontrollene da :) Veldig deilig å høre med sikkerhet at det er liv... før sparkene begynner :)

Er også lei møkkaværet. Kan det ikke bli litt stabilt? Ikke rart man er mye syk. Mins, pluss, minus, pluss, regn, regn og så snør det litt. Opphold, sol osv. Jeg vil ha mere snø, minus 2 grader (og ikke slaps), og sol :) Skikkelig fint vær. Snøen gjør alt så mye renere, lysere og finere også! Gleder meg også masse til vår og sommer. Har bursdag i april, og det er jo en skikkelig vårmåned. Har jo vært ferdig med hagestellet i april de siste årene, da det ofte har vært fint vær, og varmt. Håper det blir sånn i år også. :) Ellers har ikke sommerene her i Oslo vært mye å skryte av heller. Har hatt en uke (føltes det som) med 30 grader og sol, men ellers har det vært 20 grader + og regn eller overskyet møkkvær :(

Tror vi må dra til syden jeg for å garantere sola... :(

Og jeg har også lyst å møtes før.... har tenkt masse på det. Tre av oss bor jo i Oslo, så hvorfor ikke? Name tid og sted, så kommer jeg :) Hadde vært kjempekos altså! Synd bare at Turid bor så langt unna, men til sommeren kan kanskje hun også bli med på et treff, om hun er her på disse kanter :)

Ellers så er det bra dere begynner å komme på plass med mye av oppussingen da -lucy- :) Ikke noe er deiligere enn når man kan sette seg ned i sofaen å beundre verket :) He, he. Greit å bli ferdig med masse FØR babyen kommer. Etterpå har du lite tid til annet enn den lille i mange uker... eller du vil ikke prioritere anderledes :)

Skjønner godt du ikke orker å ha stooort bursdagsselskap Turid. Nesten bedre med 5 barn enn 16. Ingen blir totalt utslitt, og alle kan leke mer sammen. Mindre bråk, billigere... he, he. og mindre å rydde opp etterpå. Må tenke litt praktisk nå som du er gravid også!

Grattis med 2 champisflasker da -lucy-!! Hjelpes. Gitt ut bok også? Du er en sånn intelligent person du skjønner jeg. Og her sitter jeg med "kun" en kontorjobb... Ja, ja. Godt ikke alle har like store ambisjoner og en lang og flott utdanning.. he, he. Jeg var skolelei tiiidlig, og kunne aldri orket det du gjennomfører. All ære til deg for det, og håper du avslutter med en stooor salutt. Og nå har du jo enda en ting å glede deg til.. he, he. En slurk eller to (eller glass) champis når den lille er ute :)

Ellers er middagsidene mine like tomme som alltid. Hadde wok med svin i går, men i dag blir det vel fiskeboller igjen. Må lage ting vi vet snuppa spiser også. Hun har litt dårlig matlyst for tiden. I hvert fall hjemme. De sier hun spiser godt i barnehagen.. he, he. Var på helsestasjonen her i går også. 2-årskontroll... Hun var 12,3 kilo og 87 cm høy... Begynner å bli stooor jente!

Ha en flott dag jenter, og kos dere masse! Ellers må du ha lykke til på fredagen Turid. Håper det blir en flott avskjed med din bestemor!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååååååååååååååååååh FY F!!!!!! Nå hadde jeg skrevet DET lange innlegget...og hva skjer??? Kom borti return knappen på tastaturet og ALT forsvinner...er det mulig??????? Åh sinna!

Ja..da får jeg prøve igjen da..grrrrrr!

Godt å se du er tilbake Dotten - fryktelig kjedelig å høre at snuppa deres har vært syk igjen da..uff..ikke noe morro..og jeg kan heller ikke tenke meg noe værre en oppkast...foruten det som kommer ut bak da...*frysning* - gla for at hundene våre er friske igjen..

Men må jo ikke glemme GRATULERER SÅ MYE MED NY JOBB DOTTEN!!!!! Velfortjent...kanskje det hjalp at vi krysset fingrene våres...? Da vet du at vi prøver igjen på din neste pp og ser om det fungerer like bra da...! Når er el? Og er el tester kjøpt inn?

Nå må det bare sitte snart - dette fortjener dere!

Beundrer at du fortsatt holder deg oppe og står på Dotten! Andre av oss hadde gitt opp for lenge siden..husker selv hvor frustert jeg var etter bare ett par pp'er etter vi mistet..så all honnør til deg Dotten som fortsatt står på.

Kjedelig å få vite at andre skal har baby når man prøver sånn selv..skjønner den følelsen dere fikk der..enn sånn situasjon blir vanskelig..man vil liksom glede seg på andres vegne, men klarer det ikke helt 100 % fordi de har fått til noe man ikke klarer selv..

Fikk samme følelsen da venninna mi ble gravid rett etter jeg mistet sist..man får nesten ett lite dilemma da..vedr sine egne tanker og følelser!

Derfor må vi bare håpe at det sitter hos dere snart!!!

Og vår tråd her inne er jo vår "private" trår, så ingen her får vite hva vi skriver om når det gjelder slike ting..så min munn er lukket om jeg en dag skulle møte deg og din sambo!

I går var jeg da på besøk hos venninna mi og babyen..he he - måtte jo fortelle at jeg hadde baby i magen, og hun ble så gla på mine vegne..koselig..og babyen hennes da..åh så søt han var da..så bitte liten vet du..50 cm og 3,2 kg..lurer på hvor han hadde gjemt de kg'ene..he he he..gleder meg jo ikke akkurat noe mindre til min egen kommer nå...åh..klarer nesten ikke vente! Synes jo tiden bare går SÅ sakte da...men nå er det en uke igjen til legetime..

Bare håper jeg hører hjertelyden,sånn at jeg kan roe meg litt ned igjen..blir slitsom sånn det er nå - tenker på om noe går galt annenhver time og det gjør ikke ventetiden noe bedre...fryktelig å tenke sånn, men klarer bare ikke blokkere tankene ute..må liksom bare ha en bekreftelse hele tiden på at alt er som det skal være..

Men har jo fortsatt fryktelig vondt i bekkenet, så er jo rart om det skulle bety annet enn at noe presser på her..

Dere får holde fingrene krysset for meg jenter!!

Gleder meg til sommer'n kommer jeg nå - nyte laaate dager på verandaen..men strikketøy he he he, har jo nå sagt at jeg skal strikke babyteppe, så kommer jo ikke unna :)

Tji hi gleder meg litt jeg da :) blir moro å se resultatet!

Turid - når har du mulighet for å ta deg en Oslo tur da?? Vi må møtes snart nå! Og morro om vi er alle 4 :)

Men men, nå har jeg brukt enormt mye tid her inne - så må nesten jobbe litt også! :)

Håper alt er bra med dere - vi snakkes snart!

Stoor klem

Skrevet

Halloen jenter!!!

GRATULERER så masse med jobben dotten:)

Eg sit her heime i dag..Fri i dag..Var på seinvakt i går..!Søker barnehageplass til Sander...Må til det og...Victoria har me søkt opp i 80 %...Sander skal inn i 50%.

Elles laga eg heimelaga kjøttkaker til middag....smakte fortreffeleg...:)i dag blir det pannekaker...nam nam...

Elles må eg vel finne fram kler til i måro.Kjem til å bli ein trist men fin dag..Me barnebarna skal fram i kyrkja å synge Fager kveldsol smiler...Den sang besta alltid til oss når me la oss,når me var på overnattingsbesøk hjå ho..Det gjorde ho til alle 13 barnebarna...Er veldig spent på korleis Victoria vil reagere..Om ho kjem til å spørre om ting,eller kva ho gjer...

I dag er det minus grader her, og kaldt....tenkte å fyre i ovnen etterpå...Har ikkje fyrt på kjempelenge...(har varmepumpe)

Elles rydder eg litt i dag...Tatt oppvasken frå i går...og Sander ligg og søv i senga si.

Victoria og dei skal ha skidag i barnehagen i dag...Så me drog med oss ski og stavar i dag...:)sikkert litt av eit syn..hihi....

Oslotur ja----det spørst når det blir gitt...Nå går februar fort...og i mars er det påske osv...(skal jobbe) så det spørst når det blir tid til det altso...men eg skal gi eit pip om eg tek meg ein tur....!!Men dere må for all del berre møtest uten meg og...Tek det igjen seinare eg.!!

Men no får eg lette på rompa å gjere litt kanskje!!

Ha ein fin dag jenter:)

Skrevet

Hei!

Stresser litt rundt her, men skal komme på senere og skrive noen ord! Snakkes!

Klem

Skrevet

Hallo!

Sniker meg innom en tur i helga jeg :) Ikke ofte jeg får tid til det, men når sover sambo og snuppa har ikke lagt seg enda, men koser seg på sofaen med dyne, pute og Postmann Pat... på DVD :) Fy meg!

Åhhh, så irriterende BabyDior. Har gjort det samme selv, flere ganger, og det er bare så forbanna irriterende. Da er det godt å sitte alene, slik at man kan si noen "hjertens ord".. he, he. Men du fikk da til et nytt og langt innlegg :)

Takker og bukker for jobb-gratulasjonene :) Skikkelig okei altså :) Gleder meg til å se det svart på hvitt :) Og ikke minst at lønna går jo opp!!

Er veldig usikker på når jeg hadde el altså. Siden tr kommer omtrent bestandig på dagen den skal (dessverre, men bra jeg har stabil syklus), så har jeg alltid gått ut i fra ca dag 12-14 eller noe sånt, men nå tror jeg søren at jeg har den før. Har "el-slim" omtrent rett etter tr, så mulig jeg har el allerede dag 9-12.... Får nok krype til korset å kjøpe el-tester ja BabyDior!

Føler ikke at jeg er så "tøff" og utholdene jeg da :) Men takk for det alikevel BabyDior. Jeg har jo ikke noe valg, og gir jeg meg (oss), blir det i hvert fall ingen baby :( Nei, så her må man bare stå hele linja ut!

Kan tenke meg at det var kjempekos å treffe venninna di og den lille babyen :) Ikke sååå lenge før du sitter der med en egen liten baby.... Tiden kan nok til tider gå sakte, men så lenge det nå går mot vår og sommer og absolutt lysere tider, skal du se at vips er tiden for den lilles ankomst nesten for raskt der :)

Ellers så klart jeg krysser både fingre og tær jeg for at den lille har det bra, og at dere får høre verdens beste lyd på neste legesjekk :)

Ellers Turid så håper jeg at begge to får plass i barnehagen. Victoria skal jo bare gå en dag eller to ekstra, men Sander skal jo få helt ny plass. Håper det er god barnehagedekning hos dere :)

Håper begravelsen til din bestemor ble en flott, men selvfølgelig også trist dag. Så flott at dere barnebarna skulle synge sang også da, og en som betyr noe spesielt for alle dere :) Kjempenydelig gjort!

Om vi tre andre klarer å få til et møte før sommeren, hadde det vært flott. Skjønner jo at Turid ikke bare kan kaste seg rundt å komme hit, men vi vil jo ikke glemme deg OM vi skulle treffes uten deg :) Du er like mye med i "gjengen" vår, selv om du ikke kan møte første gangen :)

Vel.. Har nesten brukt 2 timer på dette innlegget.. He, he. Litt Postmann Pat, bæsing, tannpuss og mere bæsj... He, he. Men nå er hun i seng. Så nå skal jeg logge av snart og bare nyyyte stillheten litt. Må tusle i seng selv snart. Trøøøtt!

Ha en fortsatt fin dag, og du må også ha en fin morsdag i morgen Turid. Neste år kommer de andre to etter :)

Og hvor har det blitt av -lucy-?? Er du travel med dr grad, mann, oppussing osv? Gi et lite pip :)

Må skrive en ting til før jeg går.... Snuppa har begynt å digge puppe-sangen til Lene Alexandra... he, he. Så nå synger hun My boos, my boos, my boos are okei :) ha, ha. Prøver å få henne til å si boobs, men litt vanskelig enda...! Håper bare hun ikke også blir et forbildet.... og skaffer seg stooore pupper om noen år :)

God natt!

Klem

Skrevet

God kveld...

Legger bare inn et superkort innlegg... :) Har lagt ut litt flere bilder av snuppa, om noen vil se :)

Bare trykk på nicket mitt, velg Mine Bilder, og titt i vei :)

Og nå er det helg igjen ja..... Snuppa er småsyk og feber. Er så lei! Håper det gir seg i løpet av natten! Heldigvis skal sambo være hjemme uansett i morgen, da vi venter på en montør for å fikse internettlinja. Den er syk den også. Plutselig er vi uten linje i mange timer, og så er vi på i noen timer, eller minutter. Arrrrghhh! Til å bli smågal av.

Håper dere har hatt en koselig dag/helg, så skravles vi igjen i løpet av uka :)

Skrevet

Hei :)

Åh, for en liten søt snuppe du har Dotten :) så god da - kjempe fine bilder!

Ustabil internettlinje og tastatur som ikke følger det en vil er herved konstantert at er no skikkelig dritt :) he he

Så utrolig morro at du fikk den jobben Dotten - blir jo så knall bra å få litt mer i lommeboka når baby kommer etterhvert også :) Alltids noe en får brukt pengene på!

Yes, el tester må du snart få i hus Dotten, det er helt sikkert! Nå skal det testes for alle penga og baby skal bli!!!!! Du har snart ikke noe valg..får kjøpe de inn til deg jeg om du ikke får ut fingeren :)

Og jo - du er utholdende ja! Ta det til deg - skryt litt av deg selv! :)

Du skal se at babyen snart sitter der ja! :)

Ellers så har helgen vært stille og rolig egentlig for min del.

Fredag var jeg på besøk hos ei anna venninne som har baby, så jeg koste meg virkelig forrige uke :) gleder meg til tiden kommer hvor jeg sitter med min egen i armene!

Lørdag fikk jeg shoppet litt da...måtte ha litt nytt til leiligheten :)

Tankene vris opp og ned om dagen, ene timen er jeg i knall humør, den andre timen er jeg på bunn..så slitsomt..kan nesten ikke vente til legetimen på torsdag..i tillegg så har jeg jo enda mer vondt der bak..klarer ikke sitte noe særlig i det hele tatt..og det er da ikke akkurat enkelt å unngå det når man er på jobb.. :( What to do?

Og ja turid..hvordan gikk det på fredagen?

Håper dere hadde en fin dag, selvom slike dager er fryktelig triste...det er godt å vite at hun har det bedre der hun er nå..

Vel vel håper dere alle har det bra - og at vi møtes snart..hva med en dag i mars??

Stor klem fra meg :)

Skrevet

Hei på dere jenter:)

her kjem endeleg ein lyd frå meg...Helga gjekk i jobbing og i går var eg først på trilletur med 15 andre mødre,så på kafe og så på seinvakt...I dag har eg vore på jobb, også opp til svigers på middag,og så på trilletur med ei frå jobben...så nå har eg lagt victoria...og sit og et kveldsmat...sander sit og leiker at med meg her!!

Jo det gjekk veldig bra på fredag..Var ho sjølvsagt veldig trist,men og godt at ho fekk sleppe...Trur ho vilde likt begravelsen sjølv..Var sanger som ho likte,og den stemningen som ho likte...Victoria var veldig snill...åt mariekjeks som berre det i kyrkja..spurde ikkje om noko...det var litt godt...tremenningen hennar hadde sagt når han kom inn i kyrkja...Mamma sjå der heng kaptein sabeltann..Det var då ein utskjæring av jesus ....hihi...den var litt morsom, og me måtte berre le alle sammen..!!Vart ein lang dag...Var oppe kl 6.15...Ferja kl 07.35, og tilbake med ferja kl 20.05...7 timar med bilkøyring fram og tilbake..!!

I måro skal eg ha fri, og skal då på kafe med ei vennine som eg ikkje har snakka med på veldig lenge....Det blir kjekt..Ho har termin 1 mnd før meg...så me har nå litt å snakke om:)

elles er det ikkje så masse nytt herifra..Sander er heilt på nippet til å begynne å krabbe...så nå blir det vel enda travlere framover..hehe!!!

Men de får ha ein fin kveld...nå får eg gå å legge sander tenker eg.!!!

Skrevet

Hei!

Grrrrr. I går ettermiddag skrev jeg et innlegg, og hadde bare å lagre det, da jeg ble kastet ut fra internetten her på jobb. Ikke rakk jeg å skrive nytt, da kl. var 1530, og hjemme har vi ikke internett for øyeblikket......! Men, får skrive litt på nytt da :)

Tusen takk BabyDior. Er veldig fornøyd selv også. He, he. Men alle synes jo sine egne barn er nyyydelige :)

Er kjempeglad for at jeg fikk jobben jeg også. Blir jo sittende på samme plassen, med omtrent samme arbeidsoppgavene. Bare litt mer ansvar. Ellers hadde jeg med en stor ostekake i går, for å feire opprykket :) Satt å stønnet etterpå, da den var så mektig. Vanligvis når jeg har bakt ostekake før, har jeg jukset å kjøpt ferdig produkter, som bare skal tilsettes smeltet smør o.l. Men denne gangen lagde jeg den fra bunnen for at det skulle bli nok, og den ble god :) Liker ellers veldig godt å bake, så når jeg får ånden over meg, kan jeg godt bake enten marsipankake, bløtkake, sjokoladekake, gulrotkake, eplekake osv... Er ingen konditor får å si det sånn, men selv om kaken ikke blir så flott pyntet, blir den i hvert fall høy og god :) He, he. Det å lage mat synes jeg er gørrkjedelig, men man må jo nesten lage noe middagstyr så lenge man har barn. Selv kan jeg jo godt hoppe over middagen, eller bare lage noe "ferdigmat" som pytt i panne e.l.

Ellers skal jeg gå til innkjøp av el-tester. Lover BabyDior, så du skal slippe å kjøpe inn til meg :) Men takk for tilbudet.... he, he. Får håpe Pergoen også hjelper litt da, og at jeg endelig får en liten spire snart!

Det er sikkert kjempekoselig å være på venninnebesøk med baby ja, og om ikke veldig lenge sitter du der med ditt eget nurk BabyDior. Tiden går nok innimellom ikke fort nok, men plutselig er tiden der!

Og når det går på humøret ditt, får vi håpe du får mest oppturer. I morgen, på selveste Valentinsdagen, skal du igjen høre hjertelyden til den lille snuppen i magen din. Alle hjertes dag... må jo bare passe så bra! Lykke til altså. Og etter dette kan du nok pustet lettet ut. For neste gang du hilser på, er vel ordinær ul, og etter det kjenner du nok liv som bare det, om ikke før :) Gled deg!

Den vonde stumpen din er vel kanskje ikke så mye å gjøre noe med, men du får ta med deg en god pute å sitte på, på jobben :)

Når det kommer til det å treffes, VIL jeg gjerne møtes jeg. Går helt sikkert fint å sees i mars. Er jo mange dager å velge mellom, så vi må bare finne dato og et koselig sted å møtes! Blir spennende! He, he.

Hvor er -lucy-??? Har ikke hørt fra henne på over en uke. Håper alt er bra med henne!

Så godt å høre at begravelsen ble en fin dag Turid. Og barn kan si så mye rart, og selv om det er en trist dag, har man lov å trekke på smilebåndet. Da skal det ikke være langt mellom latter og tårer :) Man skal jo minne den døde på både godt og "vondt"! Og kommentaren om Kaptein Sabeltann var jo langt fra vondt ment fra gutten :)

Selv om dette var en helt annen setting, barnedåp... (Jeg har tre eldre søstre), så sa hun eldste når en av de to yngre skulle døpes, at "Jeg vil ikke vaske håret"... :) Høy og klart i kirka. Tipper hun var rundt 3 år! (Det er bare ett år i mellom mine tre eldste søstre). Tror nok det var flere som humret litt da ja :)

Ha en fin dag jenter, så skravles vi :)

Klem

Skrevet

heisann alle 3! allerførst, GRAUTLERER med opprykket, dotten, håper du har feiret skikkelig!! og trist og høre om bestemoren din, turid, men det høres jo ut som det ble fint i det triste, likevel - at hun ville synes begravelsen var fin, er jo en utrolig god avslutning på et langt og godt liv! og babydior- åhåhåh, er det i morra du skal høre hjertelyden? det er første gang? det tror jeg jeg synes er det aller største, så langt, bortsett fra den gangen i uke 6 da jeg var innvendig ul, men da var jeg bare så fryktleig redd og ble så lettet - i uke 12 var det bare lykke og det ble så virkelig at det var en mini inni MEG!! gleder meg til full rapport! godt el-tester er i boks dotten, hvis ikke hadde jeg slengt meg med babydior og ordnet med noen til deg. veldig godt å vite helt sikkert at man treffer!

beklager at jeg har vært litt fraværende i det siste. tro det eller ei - men etter ett år med baby fremst i hjernen (puh) har det roet seg litt. mini sparker i vei, jeg er ikke bekymret for noe, har 3 gravide venninner som jeg snakker VELDIG mye om barn og graviditet med, og jeg og sambo snakker også med og om mini hele tida, så jeg har rett og slett blitt sugt litt tilbake i forskningsprosjektet på jobb i det siste. og det var nok på tide :) så har egentlig vært deilig å neste glemme graviditet noen timer på dagen og være litt "gamle" meg igjen og begrave meg i dette som jeg synes er det mest spennende som fins (faglig, altså, ikke privat :) men det å forske er ikke noe intelligensgreier, altså, det handler bare om interesse sånn jeg ser det - jeg ble bare sugd inn i dette fordi jeg synes det var spennende og det falt sånn ganske naturlig. som din jobb, dotten - du dras oppover helt av deg selv :) når man først er kommet inn i et sånt sug, skjer mye av seg selv. siden jeg ga ut den boka i høst, blir jeg spurt mye om å holde foredrag rundt om kring, og nå er jeg bedt om å ha et stort ett i mai eller juni, evt høsten. hva tror dere om det? termin er jo 10 juni... lurer på om det vil være best å ta det til høsten, men da hadde jeg egentlig tenkt å ta helt fri! det er bare så dumt å ikke gjøre det, for det vil være veldig markedsførende for boka - som vil gi penger... jeg vil også ha bedre råd - inspirert av deg, dotten :)

møtes i mars, ja. vil jo gjerne treffe dere som har vært så støttende og delaktig i det som har vært viktigst i livet mitt det siste året, så det får vi vel til?

håper dere har en flott dag alle tre, sender litt solskinn til deg fra oslo, turid, i tilfelle ikke sola skinner der :)

Skrevet

Hei!

Titter innom en rask tur :)

Takk, takk, og ellers så godt å høre fra deg -lucy-. Begynte nesten å bli nervøs for at noe hadde skjedd, selv om alt bare var bra sist jeg hørte fra deg! Herregud hvor engasjert man kan bli i "fremmede" :) Godt å høre at alt er bra, og at du klarer å leve litt utenom babysnakk/bim/graviditet osv. Skjønner jo at du må ta et solid tak i prosjektet/dr graden din også :) Og i tillegg er det noen du brenner for, så kan man jo ikke sette det helt bakerst i rekken for prioriteringer :)

Når det gjelder det foredraget, ville jeg satset på mai om jeg var deg. Da bør du fortsatt være i god form, og det blir jo rett før du går ut i permisjon. Når du har gått ut 3 uker før termin, kan du jo ikke jobbe tror jeg (tjente penger)! Og når babyen har kommet, har du enten ikke tid eller lyst til å tenke på jobb, om du ikke vil ha en liten pause da. Det er jo bare sunt det så klart, så kanskje om formen er litt dårlig før fødsel, så kan du jo ta det til høsten. Juni tror jeg du bare kan glemme :)

Og når det kommer til lønn, er det ingen superlønn jeg har. Jobber tross alt i Staten, men at jeg gikk opp ca 30 000,- nå, det merkes. Men var jo meget dårlig betalt i utgangspunktet! Så sannelig på tide!

Flott at du har gravidevenninner du også. Tror BabyDior og Turid også "omgir" seg med gravidevenninnere, så da for sambo/menn en liten "pause" fra babysnakket :) He, he. Selv om det sikkert kan være like interessant og spennende for dem! Jeg også hadde 4 venninner sist jeg gikk gravid. Kjempekoselig det!

Oj. Ble jo litt langt dette. Nei, har vært ute å kjørt en runde i byen i noen timer nå, så får vel komme meg tilbake i jobbmodus her på kontoret!

Ha en flott dag jenter!

PS: Når det kommer til treff i ev. mars, bør vi kanskje ta det før påske? Etter påske er det bare en uke, og vips så er vi i april :)

Klem

Skrevet

Hallo jentene!

Tenkte jeg skulle skrive litt om hvordan dagen min har vært..

Sto opp kl 8,30 og tissa på glass, dusja og hadde fått kledd på meg da tlf ringte...fra legekontoret...legen min hadde syke barn og ville ikke komme på kontoret i dag...VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!! Men er det noen andre jeg kan gå til da?? Jeg skal høre hjertelyd og ta blodprøver og...nei beklager vi har ingen time ledig hos noen andre leger...

Nehei nei...du settes opp på en ny time på mandag...jaaa...

DET var jo en fin start på dagen liksom eller...? NEI!!!!

Frustert som jeg ble tok jeg opp tlf og ringte til kontoret til gyn'en min..og hun hadde selvfølgelig en fridag..men ble satt over til en søt jordmor...fortalte litt om hvor nervøs jeg var og forrige svangerskap osv..og fikk komme inn til henne! Phu..fikk vært ute med hundene og prøvde å slappe av...ikke lett det nei..og så var tiden inne da...time hos jordmor for å høre etter hjertelyden...Puttet dopplen på magen og trykket den rundt...der!...flyttet den litt til...hvor ble det av den...?...hmm..jeg hørte den sier jordmoren..men babyen ligger litt vanskelig til...der - hører du det? Den svake dunkingen sier jeg..ja sier jordmor..den er svak men det er hjertelyden..hun hadde også hørt hjertelyden min og baby sin, og baby sin var mye raskere så det var ingen tvil om at det var liv...PHU! - NÅ kan jeg slappe litt mer av håper jeg...nå er tiden kommet for at jeg kan begynne å glede meg virkelig!

..så i morgen er det behandling for bekkenet og ny legetime da på mandag for blodprøvetaking og så skal vel hun også se om hun finner hjertelyden..åh, liten baby i magen min som fortsatt har ett bankende hjerte... :) Verdens beste Vanlentines gave :)

Håper dere har det bra jenter :=)

Klem fra meg

Skrevet

Hei!

Oj, skjønner godt du ble en smule "desperat" når legetimen ble kansellert/utsatt! Du har jo gledet deg sånn til denne timen lenge, både for å høre hjertelyden og ikke minst få bekreftet at det er liv :) Så godt du fikk time til jordmoren da :)

Og allerede til mandag igjen skal du nok en gang høre hjertelyden :) Så slapp av og kos deg :) Dette går helt superdupert :)

Vi også hadde en litt stressende morgen, om noe helt annet. Det er sambo som pleier å gå med snuppa i barnehagen, da det tar bare 3-4 minutter å gå. Jeg kjører rundt (som tar 10-15 minutter i rushen) og plukker opp han. Så kjører jeg han på jobb, før jeg kjører videre selv. Skal samme vei, så det er jo greit. Men i dag måtte vi bare kjøre hjem, da bilen hostet og harket! F... altså. Har jo akkurat hatt den inne til reparasjoner for godt over 10 000,- jo! Om det ikke er kondens (som den aldri har vært plaget med før), så virker det som om det er samme feilen som sist! Men i så fall må det gå på garantien på reparasjonen. Men f... heller altså! Blir klikkenesgal!

Ha ellers en fin dag jenter. Ikke så mye nytt herfra liksom. Ingen tr enda, men inge symptomer heller. Heller tr-symptomer. Har jo ikm til helga.....!

Sjallabais :)

Skrevet

Hei!

Måtte bare en liten tur innom å ønske dere alle en riktig god helg :)

Klem

Skrevet

Hei på dere jenter...

Sniker meg nett til å skrive litt i kveld....Har eigentleg besøk,men dei sit oppe og spelar kort...eg er ikkje så ivrig...:)Nå var det jammen lenge siden eg har vore her inne og lest og skrevet...Helga har sust avgårde,med jobbing fram til i dag...Så i måro har eg fri..Det blir godt...

Elles er Victoria blitt sjuk...Hadde feber på laurdag,og hoster ein god del...Får vurdere i natt om ho skal i barnehagen eller ikkje i måro...ho går på efedrin,og det hjelper veldig....

Elles er me friske og raske..

Sander er begynt å krype rundt på golvet...så nå må ein passe på..I dag kom det eit hyl,og da hadde han klemstra fingeren sin i skuffa under steikeovnen...blir nok litt klemstring framover vil eg tru...

elles er det vel ikkje så masse nytt å fortelje..Er begynt å kjenne ein god del liv...Det var jammen på tide synst eg..er nå i veke 23 i dag...så det var seint synst eg...snakka med jordmora mi på torsdag...ho sa det ville komme snart,og på laurdag sparka han som berre det..nå har eg kjent masse til det...godt er det!!

skal til jordmor neste tirsdag..Det blir spennande...

Var jammen godt du fekk komme til jordmora,så du slapp å bekymre det...så får du glede deg til mandag,så kanskje du får høyre det enda ein gang...:)Eg driv og planlegg bursdagsfeiring for fullt..hehe..håper berre ho blir frisk til det...Satsar på da!!!

Men no får eg opp til besøket mitt..Har laga pizza i kveld...nam nam..det var godt!

Ha ein fin kveld jenter:)

Forresten har tr kommet eller??eller er det spire i magen på deg og???

Skrevet

Halloen jenter :)

Legetimen i går gikk fint - og fikk høre hjertelyden enda en gang..hørte den bedre nå :) åh, for en fantastisk lyd!!! :)

Nå ser jeg bare fremover, magen har begynt å komme og jeg skal begynne å trene igjen! Åh, gleder meg masse til det!

Ja, hvordan går det Dotten? TR? Spire??

Nysgjerrig ja!!! :)

Ellers er det ikke mye nytt her heller, blir borte resten av uken - kurs i morgen og fri torsdag og fredag..blir en liten tur på fjellet for å slappe av litt :) blir deilig.

Ha en riktig fin dag og uke jenter, så skravles vi snart!

Stor klem fra meg

Skrevet

Hei!

Her kommer det noen ord fra meg også. Har ikke skjedd så mye nytt og spennede på disse kanter. Snuppa er nå bra igjen, men det ble lite søvn de første nettene..... Natt til fredag og natt til lørdag var helt jævlige, men nå har hun sovet godt igjen, heldigvis. Jeg våkner jo bare av et lite knyss, så selv om jeg har ørepropper innimellom, så sover jeg sååå lett!

Håper formen til Victoria er mye bedre i dag, og at hun koser seg i barnehagen, om ikke får hun ha god bedring, og hun koser seg nok minst like mye hjemme med deg og Sander :)

Så gøy at Sander har begynt å krabbe rundt da. Nå er det to du må følge med på, og snart er det tre!!! He, he. Victoria klarer seg sikkert fint selv, men Sander er i rette alderen til å utforske alt, og det kan jo ende i litt auua innimellom :)

Åhhh så koselig at du har begynt å kjenne liv Turid. Savner den biten jeg også.... :) Kos deg med masse spark, men la oss håpe den lille tassen blir snill mot mamman sin da, og ikke sparker for hardt :) He, he. Lykke til hos jordmor da... Er det vanlig sjekk?

Ellers er det nok ingen spire her nei. Tanta kom som hun skulle på lørdagen hun, enda hun har fått x-antall beskjeder om å holde seg unna. Jeg har ALLTID hatt stabil syklus, med maks et par dager +/-. Men denne mensen her har vært helt rar. Har nesten ikke blødd, bare litt, men nok til å bruke truseinnlegg/tampax. Eller for lite for tampax, og kanskje litt for mye for truseinnlegg. Siden jeg skal begynne med Pergo i dag, 3. blødningsdag, og leste pakkningsvedlegget og der står det at du ikke skal ta det om du er gravid/ammer, bare måtte jeg teste. Den var selvsagt negativ, men siden jeg hadde så liten blødning, tok jeg ingen sjanse! Er jo nesten ferdig alt jo, om det ikke plutselig sider plopp, og det kommer kjempe mye. Hva om jeg hadde vært gravid og ødelagt alt med Pergo?? Nei, men da kan jeg i hvert fall trygt begynne på Pergo i kveld, og så får vi bare krysse fingrene. Håper jeg ikke får noen ekle bivirkninger av dette!!!

Sååå kos at du igjen fikk høre hjertelyden da BabyDior. NÅ må du puste ut. Denne gangen skal du bare kose deg og slutte helt med bekymringene :) Lett å si ja. Men snart kjenner også du liv, og da skal du bare kose, kose, kose deg :)

Ellers er vi nå på jobb i vinterferieuka vi da. Siden vi ikke har skolebarn blir det sånn, enn så lenge. Men til påska skal jeg og snuppa hjem til mine foreldre. Sambo har vakt og må jobbe, men vi skal nå kose oss med ski, akebrett, forhåpentligvis sol, godter osv. Gleder meg. Og så kommer sikkert en haug med venninner o.l. hjemover også, så det blir kos å se dem, og snuppa får deres barn å leke med.

MEEEEN, jenter... -lucy- og BabyDior. Når vil dere møtes da? Har dere tid i f.eks. uke 10 eller 11??

Kos deg på kurs og med fridager BabyDior, Turid får kose seg med planleggingen av Victorias bursdagsfeiring, og -lucy- får kose seg med det hun gjør for øyeblikket :) He, he.

Ha ellers en fin dag jenter.

Klem

Skrevet

Hei igjen, jenter! neineinei jeg slenger på et lite faen, jeg, dotten - for at det ikke gikk denne mnd heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! var spent igjen nå! men pergo gjorde jo muligens susen for meg, da, ikke første mnd, men pausemnd. ifølge vår felles gyn :) lykkes mange i første eller pause mnd. og nå skal du vel ta el-tester også, så er du bombesikker på å få kjørt inn mengder når egget er der. også har jeg vel sagt det før, jeg krøyp til korset og lå med beina i været den gangen det klaffet, ble tipset av flere om det, og tipset selv videre til venninne som det også lykkes for da. synes egentlig det høres merkelig ut, men.... hva gjør man vel ikke... jeg blødde heller nesten ikke i mnd før jeg ble grav, vet ikke hva det var som skjedde. og husker dere å samle opp the stuff før dere setter i gang, 5 dager så gyn til meg. litt drepen med denne planleggingga, men det funket nå hvertfall for oss, så jeg anbefaler videre :)

så godt du har fått høre hjertet flere ganger nå, babydior - nå blir det bare BEDRE OG BEDRE!!!!!! det er så deilig når det spreller og sparker nedi der og når magen vokser. også deilig at det ikke er tungt enda, har gått to lange turer på ski, merker ikke noe til magen selv om jeg nå er i uke 25. blir kanskje litt mer tungpustet, men ellers er formen stigende. driver jo med denne yogaen også, har ikke vært så aktiv på sikkert ti år :)

godt du også kjenner mye liv nå, da, turid. du har jo noe å sammenligne med, så da blir det sikkert enda mer nervepirrende hvis noe er annerledes. kanskje det er en liten filosof du har inni der, som funderer og koser seg inni varmen?

jeg må prøve å gjøre en kraftanstrengelse på jobb i dag, har vært litt sløve dager, og skigåing i går, så nå må jeg komme igang igjen!

også må jeg si det er litt deilig å ikke være helt bim-avhengig, at livet endelig dreier seg om andre ting en barn, graviditet og planlegging av grav.... selv om det går litt ut over chattingen med dere supre tre, da!

håper dere har en strålende dag! - meg og mini :)

Skrevet

Hei på dere:)

Ja titter nett innom i mellom bakinga...Sjokoladekaka står i ovnen og steiker seg...i måro blir det fullt liv her med småungar...hehe...håper berre det blir vellykka...satsar på da!!

Elles skal eg ha ferie i ei veke no...og det skal jammen bli godt..skal berre slappe av..Neste helg skal me på tur med søstra mi og typen hennar...Skal bli godt å komme seg litt vekk...

Vaskemaskina går og surrer og...Vanvittig med kler som må vaskast...men me er vortne mykje flinkare til å bruke dei same kledna fleire dagar på rad på ungane...Kom seg veldig då....Men snart blir det enda meir å vaske...hehe!!!

Her er det eit forferderleg ver....bles og regnar...sola titta nett fram i 3 minutt i stad,og etter det har ho vore vekke..hehe...!!!

Sander ligg ute og søv...var litt i tvil om eg skulle tørre å la han sove ute,men han søv ikkje noke godt inne...så då får eg prøve...Han er ikje heilt i strøk heller..Rangler heile natta...i natt var bra..sov frå 2 til 6...hehe...men me får ta ein kveld no, og berre late han skrike....så han ikkje blir altfor vant med å komme opp igjen til oss, og sove med mamma i senga hennar:):/ er no kjekt å ha dei der og,men.....!!!

Kjøpte meg tulipaner i dag...er så gla i det...:)hehe....!!pynte litt i heimen..Har stort sett berre grønne planter,for dei er mykje lettare å halde i live...treng ikkje så masse vatn..hehe...

I kveld må eg rydde heile huset...uff...men godt å ha besøk og for då får ein tatt ein skikkeleg opprydning...!!Kjøkkenbordet ser ikkje ut,men i måro skal eg servere pølser der,så då må alt vekk...hehe!!!

Koss går da med dekan då??hadde lyst å banne litt eg og,når tr var kommen hjå deg dotten...men eg tok meg sjølv i nakken..hihi...:)

Skal sjå det sit neste gang...når du får begynt med pergo osv...

fekk vite på onsdag at vennina mi skal ha baby i sept...det blir kjekt...hennar 4...har ein gut på 6,jente på 4 og jente på 2...hehe...så blir tett hjå ho og:)

Men no får eg inn i vaske badet tenker eg....før kaka er ferdig...

men me snakkast jenter...ha ein superduper dag:)

Skrevet

Huff så langt nede tråden vår var no....fant ut at eg måtte ta å skrive litt,så den ikkje detter heilt vekk...

No er eg nett komen at frå kontroll hjå jordmor...Fekk høyre hjertelyden,som alltid er like stor stas...holdt på å le meg i hel, for babyen sparka til denne doppleren til jordmora,så ho klarte nesten ikkje å telje hjerteslaga....men dei låg på 136 no...

Elles er magen STOR...hehe...ligger over det grønne skyggefeltet....hehe..men men..bedre det enn liten..:) Blodtrykket var lågt sa ho...95/60 så måtte vere litt forsiktig sa ho...har hatt ein tendens til blodtrykksfall...så eg får passe litt på...

elles hadde me stor feiring i går..med kaker og familie...og ho fekk så masse fint...heilt sprøtt..nesten meir enn på julafta...2 kjoler,tights,penalhus,tegneblokk,togbane,koffert,ring,gensar,buff, 2 dvd(postman pat og higgleby heltene), 2 bøker(pippi langstrømpe og mummitrollet),ballongar(som va det einaste ho ønskte seg) så ho var veldig fornøgd---

No vakna sander her....etter ein liten times søvn...må nok bli ein liten lur i ettermiddag tenker eg!!!

Eg får gå å rydde ut av oppvaskmaskina tenker eg...så er det ei vaskemaskin som venter og...

håper alt er bra med dekan alle...

Klem

Skrevet

Hei!

Oj, oj. Nå tror jeg vi var dyttet langt ned :) Jeg orket ikke å lete etter innlegget en gang, men bare søkte etter det.. he, he.

Håper alt står bra til med dere. Her har det vært en rolig uke. Hadde jo som sagt en helt rar mens denne gangen. Aldri opplevd maken. Pleier jo å ha normal blødning i 3 dager, for så bare å ha litt. Men denne gangen har jeg bare hatt litt hele perioden.

Turde ikke begynne på Pergoen på 3. blødningsdag som legen skrev, da jeg var redd for at jeg ev. kunne være gravid. Tok jo en test som var negativ, men dro også å tok en blodprøve. Fikk svar på den også, som var negativ, og startet på Pergoen på dag 5. (som det også sto i pakningsvedlegget). Er ferdig med den nå, så da er det bare å vente å se. Startet med el-tester i går (vært flink jente og kjøpt nå ja), men de er fremdeles negativ da. Hvordan er det med dette igjen da??? Er nok å teste en gang om dagen ikke sant?? Satser på å teste hver ettermiddag, da jeg har lest at det er som oftes da man har el.

He, he. -lucy-. Ligger også med bena/rompa høyt nå. Føler meg litt dum... men pute er på plass og ligger i miniumum 15 minutter +++. Denne pp'n skal ikke noe være uprøvd!

Ellers har helga også vært rolig. En helg uten sykdom :) Jippi! Litt hoste og snørr har det vært, men vi har kunnet vært ute og nytt det fine været, og det var godt.

Godt å lese at alle er i fin form. Håper dere fremdeles er det. Og snart er det påske, og da skal man jo også bare slappe av, kose seg, ev. gå på ski osv. Vi får håpe på finvær :) Men spørr igjen jeg... Vil dere eller passer det med et lite treff i løpet av uka som kommer, ev. uka etter (uke 10 eller 11)?? Hadde vært så koselig :)

Så i et annet innlegg her Turid at dere tenkte å kalle den lille for Joakim. Kjempefint navn det da :) Er det oppkalling??

Er forresten bursdagsfeiringen vel overstått nå?? Gikk det bra og ble kaker, fest, gaver og besøk vellykket?? Håper det :)

Du har vel ferie denne uka du? Vil tro du bare koser deg hjemme med de små! Du får ta ferie nå da, og ikke være husmor på heltid. Nå som du er gravid, har du lov å slappe ekstra av da du har fri :)

Håper ellers at dere kjenner liv som bare det, og at snart er det BabyDior sin tur å kjenne den lille sparke :) Du skal vel høre på hjertelyden igjen snart, og det er vel ikke lenge til ordinær ul heller :)

Håper ellers formen til Sander er bra igjen, og at været er bedre der oppe i vest :) Her er det møkkavær i dag. Regner og blåser litt. Ikke kos i det hele tatt, men hadde superfint vær i helga da. Stort sett. Mye sol i hvert fall :)

Tulipaner ja. Det er fine blomster. Skal på Ikea å kjøpe til søstra mi i mars (om de fortsatt har dem) da hun har bursdag, da man får fine og mange for 59 kroner tror jeg det var. Ev. 79,-. Kjempefin gave og ikke dyr i det hele tatt. Fint for de som ofte er "blakke" rett før lønn... Kremt.... :) Har ei søster som også fyller år nå den 29.... men hun bor på Lillehammer, så da blir det ikke gave på henne før vi kommer oppover i påska :) Stakkars. Ikke ofte hun har hatt bursdag :)

Ha en toppers dag jintutter, så skravles vi. Håper dere ikke har gitt meg og tråden vår opp helt enda :)

Klem

Skrevet

Hei.. He, he. Der rakk du å poste innlegget før meg gitt :)

Bruker alltid litt tid jeg da, da jeg alltid må gjøre mye annet innimellom skrivinga.. Så det går fort en time før jeg blir ferdig og får lagret :)

Huff og huff. Hørtes skummelt ut med lavt blodtrykk. Pass godt på deg selv Turid. Vil ikke at det skal skje noe med deg eller den lille.

Så flott at feiringen gikk bra, og at Victora ble superfornøyd med alle de fine pakkene :) Skal være sånn, bare de ikke drukner helt i alle gavene, fordi det kan faktsik bli for mye for en liten tass også :)

Kjempekos at du også har fått høre hjertelyden da :) Kos deg masse med oppvaskmaksin og vaskemaskina, he, he. Her skal jeg sitte litt over i dag, da jeg nesten alltid får minustid på morgenen. Barnehagen åpner 7.30 og jeg begynner 8. Det går aldri, så må sitte litt lenger innimellom for å ta igjen de minuttene som hoper seg opp. Huff er oppe i 5 timer..... og skal også avspassere i påska 5 timer, så må nok ta en skikkelig jafs på minustiden, og helst får mest mulig pluss!

Kos deg, så skravles vi :)

Skrevet

Halloen jenter!

Huff - nesten dårlig samvittighet jeg nå, for nå er det nesten en uke siden jeg var her inne!

Hadde to deilige fridager forrige uke hvor vi dro en tur på hytta - var knall vær begge dagene, så alt var bare strålende. Fikk vært på ski begge dagene til og med! Og bikkjene koser seg jo så masse der oppe, så må vel prøve å få dratt litt oftere!

Ellers så var helgen stille og rolig, fikk hengt opp litt biler og ting og tang på veggene hjemme og det ble jo så fint :) Koselig!

Så var jeg og hentet babyesken min da...pakket ned alt fra i fjor og måtte jo bare se på det nå - søte små klær og div :) åh, var så morro!

Ellers så sliter jeg fortsatt med rygg/haleben og kan ikke si det er så fryktelig deilig å sitte om dagen..går til behandling en gang i uken for det da.. Men har de siste dagene nå også hatt press ned i underlivet..huff a meg, DET er ikke godt det - og blir jo litt bekymra da..skal til legen i morgen, så vi skulle snakke litt om det, og evt at jeg skal prøve andre behandlingsformer også for ryggen.. Jada, nå går det litt cash ut ja!

I går var jeg og svømte litt da - har bestemt meg for å svømme en dag i uken, og trene yoga en dag i uken, samt trene litt vekter / sykling med sambo..da bør jeg jo klare å føle meg bra disse mnd :)

Håper jeg snart kjenner liv - men det er nok litt tidlig enda - starter på uke 15 i dag, så må vel bare smøre meg med tålmodighet :)

Uke 10 eller 11 passer for meg i hvertfall Dotten - hva med deg lucy?

Kanskje vi bare skal finne en dag? Eneste "faste" jeg har er onsdag ( bikkjetrening ) og torsdag (yoga ) ellers så er timeplanen ganske så åpen. Flytter gjerne på yogatimen også, hvis det passer en torsdag :)

Og vi kommer da aldri til å gi deg opp Dotten!!! Hvordan kan du tro det? Håper bare det sitter en liten spire hos deg nå, som du både er på pergo og el tester...

Jeg tok el testen om morningen, for man skulle visst ikke ha tisset pp 4 timer, og det klarer jo ikke jeg midt på dagen..så det funket jo da også! Åh, håper det sitter denne mnd assa - skal krysse det jeg har for deg!

Åh, må ikke glemme det - har sett verdens fineste barnebutikk tror jeg..på Strømmen..heter Luca..DER var det mye fint assa, så gjett hvor jeg skal når det begynner å nærme seg :)

Vel, vel må jobbe litt jenter - ha en riktig så fin dag, så snakkes vi snart :)

Klem

Skrevet

Hei!

Superkjapt innom :) Skal skrive litt mer i morgen... :) Må løpe i møte! Men er klar for et treff f.eks. tirsdag i uke 11. Da har lønna kommet. He, he.

Snakkes snuppsene :)

Klem

Skrevet

Halloen!

Iiik, tirsdagen har den ene tantungen bursdag, så passer dårlig..

Hva med torsdagen da?

Ha en fin dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...