Gå til innhold

Er så lettet !!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag var jeg å tok en tredje ultralyd for å sjekke veksten til bebisen vår. De var bekymret for om den var unormalt stor, pga. jeg hadde litt höye blodsukker verdier (1 gang!) og fordi SF målet har värt överst på kurven hele tiden. Jeg bor ikke i Norge, men da jeg var hjemme i juleferien sa legen der at alt var normalt, og han syntes de er litt strenge her i Finland... Sist gang jeg gikk gravid var jeg også stor, faktisk mye större enn jeg er nå (gikk totalt opp 14 kg, og nå i uke 37 har jeg gått opp 7 kg...). Sist födte jeg en baby på 4 kg. Så regner med at denne blir like stor, kanskje större. Vel, så var vi på denne tredje ultralyden i dag da, og alt var normalt. De beregnet vekten til ca. 3300-3500 gram. Litt over normalen, men ikke unormalt stor. Ingen GIGA baby, men mest sannsynlig ganske likt som sist. Akkurat som jeg hadde forventet, men den kan også bli mindre.

 

Så det blir ingen ekstraordinäre undersökelser, bare vanlig oppfölging. Puh!!! Jeg har termin 18. januar og gikk fire dager over sist. Så da er det bare å vente på startskuddet!

 

-Lettet og glad anonym i Finland-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var jo godt at det ser greit ut. Da vet du jo at du klarte det sist, og da klarer du det nok denne gangen også. Godt å slippe å bekymre seg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...