Gå til innhold

må jeg til legen for bekreftelse? (samme som på ass.befr.)


mamma til tre prinsesser

Anbefalte innlegg

eller kan jeg stole på at testene jeg har tatt hjemme stemmer, og heller vente på ul om ca tre uker?

går dere andre til lege for bekreftelse eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk til legen for bekreftelse. Men det var fordi jeg selv ville være 100 % sikker. Mine venninner som har barn de måtte komme å bekrefte det hadde legen dems sagt. Men har hørt om de som ikke har trengt det, fordi testene hjemme er såpass sikre så har du fått en positiv test så er du gravid og trenger ikke bekreftelse..

 

Gratulerer forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vent til ul du;) tenge ikje å få bekreftelse fra legen, men vist du vil så kan du jo ta turen ner med urinprøve så seie helsesøstrene at an e positive så får du ein dato du ska på 1 kontrol, men siden du ska på Ul om 3 uker så hasta det ikje;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tror jeg jeg venter, skal ringe hausken i morgen å fortelle om testene, så da får jeg vel høre hva de mener. har ikke anledning å gå til legen nå uansett. tok en test i kveld også, har helt testemani, og det kom strek med en gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såm kjekt;) nå blir det jo kje heilt likt med oss, men eg jekk ikje te legen før eg va 7 uker på vei, då jidde eg bara urin te helsesysterå å hu sa positiv å satt meg opp på ein time te legen når eg va 11 uker på vei. men trege at eg ikje sa at eg ville te na elin med ein gong, legen jer kje så møje. . . bare så du vett d;) men eg vett om dei så ikje går på sin fysste kontroll før de har vore på den ordinere UL. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...