hokkolegg Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 To uker etter at jeg fikk satt inn kobberspiral, begynte jeg å få kraftige smerter i magen. Smertene ble forsterket ved amming, og jeg gikk til legen for å få vite om det var spiralen eller noe annet som var årsaken. Legen mente det var spiralen, men trodde smertene kunne gå vekk etter en tid. Da jeg etter 5 uker med smerter ikke holdt ut lenger, fikk jeg fjernet spiralen, og smertene forsvant etter en dag..... Legen sa da at min bakovervendte livmor kunne være årsaken til smertene. Ville bare fortelle dette hvis det er andre som kommer ut for det samme problemet!!
Turid Laila Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Har hatt samme problemet. Fikk vite i dag at jeg har bakovervendt livmor. Kan fortsatt ha spiral mente gynekologen, men den må settes litt lenger inn enn det som ble gjort denne gangen. Da skal det ikke væe noe problem
TattyTeddy Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Det skal jeg huske på! Har bakovervendt livmor og har vurdert spiral tidligere.. Så kanskje det ikke er noe for meg likevel..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Har også bakovervent livmor, og måtte fjerne min pga smerter i mage/rygg stort sett daglig. Holdt ut med min i 10 uker, og det ble bare værre og værre etter hvert. I tillegg hadde jeg mensen fra h... hver måned. Hadde kobberspiral.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå