Gå til innhold

Skal på ul i dag, gruer meg litt!


ormeynglet

Anbefalte innlegg

Jeg er 9+3 i dag, og hadde brunt på papiret i morges. Altså gammelt blod. Ikke mye, men nok til at jeg ringte ned til gynekologen og fikk time senere i dag.

Syns formen har blitt så mye bedre de siste dagene også, så man tenker jo sitt med en gang. Usj, er vel overnervøs, men liker ikke å blø såpass sent når det ikke har skjedd tidligere.

 

Vel, vel, håper så inderlig alt er bra der inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper alt går bra på ul. I mitt første svangerskap blødde jeg ganske så mye, men det gikk bra likevel. Var flere ganger på ul for å sjekke. De fant aldri ut av hvorfor jeg blødde, og det varierte fra brunt til lyserosa. Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi krysser fingre og tær for deg. Alt er nok helt fint, men du får holde oss oppdatert på hvordan det går!!

 

Jeg skal selv på UL på tirsdag, gruer meg litt jeg også. Er bare 8+1 idag, og jeg syntes alle symptomer bare plutselig forsvant. Matlysten kom tilbake etc.. hmmm, det er litt skummelt, men sikkert helt normalt!!

 

Igjen: LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtte:)

Alt var heldigvis bare bra!! Så hjertet som banket og fikk tom se en liten fot som rørte på seg..kjempemorsomt. Ifølge legen så var fosteret 25 mm, og det skulle visst stemme bra med hvor langt jeg har kommet.

 

Jeg har også begynt å få igjen matlysten og kvalmen har sluppet taket, så det er helt normalt:)

 

Lykke til på ul du også Jeg er!!!! Gled deg, det er så godt å få se det lille hjertet banker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt var fint!!

En deilig følelse å se bevegelse da.....gleder meg til jeg skal på ul....regner med det blir tidlig ul siden jeg ikke aner hvor langt jeg kan være på vei...syklusen har vært helt på tur etter fødsel for 1år siden...jaja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...