nette Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 hei jeg er ny her inne. men har vært inne på forumet med pco.. jeg testet positivt på nyttårsaften etter jeg hadde tatt en eggløsnings sprøyte... og nå har jeg fått en liten blødning og er kjempe nervøs... mistet i sommer da jeg var nesten 6 mnd på vei og er liv redd for og miste igjen... noen fler somhar hatt blødninger så tidlig? klem
Katharina88*Angelica08 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Man kan få en liten blødning hvis man har hatt sex, fikk selv det når jeg var nesten 3 måneder på vei, og nå har jeg bare 3 måneder igjen. Sannsynlighvis ikke no å bekymre deg for, kontakt jordmor for sikkerhets-skyl:) Lykke til.!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er gravid ved hjelp av IVF. Begynte å blø 11 dager etter at jeg fikk satt inn 2 egg og var sikker på at det ikke hadde gått denne gangen heller, MEN jaggu teste jeg positivt noen dager etter. Hadde blødninger tom 7+4 og er fortsatt gravid 16+1. Kan være mange grunner til at man har blødninger så tidlig i et svangerskap og faktisk veldig mye mere vanlig enn man tror. Dersom du ikke får veldig mye blod er det ikke noe å bekymre seg for. Så tidlig i et svangerskap kan de ikke gjøre noe dersom du holder på å miste, men dra til legen og få tatt blodprøve for å sjekke hcg-verdien med 2-3 dagers mellomrom, slik kan du få svar på om alt er i orden! Lykke til!
nette Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 hei takk for fine råd.. harringt legen og tok blod prøve nå i går.skal ta en ny igjen til mandag får håpe alt er bra.. har mistet før i 6 mnd så jeg blir veldig engsteligmerker jeg..huff ikke så lett å slappe av ,men får vel bare prøve.. klem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Ja det er ikke enkelt å slappe av og tenke positivt spesielt ikke når man har mistet før :-( Får håpe at blodprøvene viser at alt er i orden og at blødningene gir seg snart!
nette Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 da ser det ut som at jeg kanskje må liste meg stille ut herfra... hcg nivået mitt hadde gått ned istede for opp...så det er utrolig trist... men har jo ikke hatt noe vondt,men...... skal ta ny test om et par dager igjen men har mine tvil om at den er noe bedre... så dere får ha lykke til her inne videre. klem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Det var jo ikke noe ålreit. Håper dere blir gravide igjen fort! Jeg har mistet 3 ganger selv og vet at det ikke trenger å være noen smerter forbundet med en SA så tidlig, ikke hadde jeg voldsomme blødninger heller. Ta vare på hverandre. KLÆM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå