Gå til innhold

symptomer som kommer og går! ?

Anbefalte innlegg

er det andre som opplever at man et øyeblikk føler seg oppblåst og veldig gravid...og andre ganger nesten ikke merker noe??.. føler ofte også at jeg bare innbiller meg til, som at jeg er mer sulten og trøttere enn vanlig... det er jo vanskelig å måle synes jeg..

har ømme brystvorter stort sett hele tiden og føler meg litt uggen, men ikke noe ille, så føler i grunnen at jeg har sluppet billig unna..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136420678-symptomer-som-kommer-og-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man får vel bare være glad man ikke har så mange symptomer. De har gått litt opp og ned her også og egentlig har jeg hatt minimalt med symptomer fram til jeg begynte på jobb igår. Nå er jeg bare helt sinnsykt kvalm:( Er 9 uker på vei.

Går opp og ned her og, men går fort. Jeg er kvalm omtrent kontinuerlig, men verre hvis jeg ike har spist på lenge. ejg har veldig mye magesmerter da, og de kommer og går, men har alltid vondt en gang og dagen. uansett, som regel i mange mange timer om dagen

Ene dagen er jeg veldig kvalm, dagen etter helt fin, for så å være kvalm igjen den tredje dagen... så går litt opp og ned her også! :S Og ene dagen syns jeg magen er litt større enn dagen før...er redd symptomene plutselig bare forsvinner, og at det er tegn på spontanabort.. for en bekymringsfull tid vi er i gjennom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...