Gullklumpen! Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Ringt å bestilt time i dag...fikk den 24 januar (håper den tiden går fort..) Legen var litt usikker på hvor langt jeg var på vei siden jeg ikke har hatt TR i mellomtiden etter jeg hadde en SA. Jeg spurte om de tok UL for å se hvor langt jeg var på vei, men hu sa at det gjorde de ikke. Må jeg gå helt til uke 16-17 for å få se det lille nurket på vanelig UL kontroll?? Jeg trur selv jeg er 6+5 i dag! Uansett Gleder jeg meg til å ha vært hos legen...blir liksom ikke "helt" gravid for enn har vært der liksom....
Gullklumpen! Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2008 Ingen som veit....? Men kanskje legen har noe greier så jeg kan få høre hjertelyden eller er det for tidlig også? Er så spent....
linn 80 Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Hei! man kan ta en innvendig ultralyd i tidlig svangerskap,da kan en se hvor langt en er på vei,og i den uken du er i kan du også se ett bankende hjerte,hvis termin stemmer..men tror ikke du kan høre lyden før senere..hør med legen om innvendig ultralyd..jeg skal selv på min første ul 14jan da er jeg 8uker på vei...spennende.. lykke til )
Gullklumpen! Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 Hei! Tusen takk for svar! Og lykke til med deg....blir en spennende tid i møte Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå