Gå til innhold

Hva synes dere er ideelt i forhold til hvor mye i barnehage? (14 mnd)

Anbefalte innlegg

Hei og godt nyttår!

Min lille er 7 mnd og skal begynne i barnehage når hun er ca 14 mnd (august- 08). Jeg må allerede nå bestemme meg for hvor mye hun skal være i barnehagen. Hvor mange dager i barnehagen og skal jeg jobbe redusert?

Spørsmålet er:

- La oss si at jeg ikke trenger å tenke på penger og kan jobbe så lite jeg vil/evnt ingen ting. Hva tror dere er ideelt for så små barn? Burde de komme seg litt i barnehage og hvor mye da? (hvis de uansett skal i barnehage, kan det bli for lite, slik at de ikke rekker å bli ordentlig kjent?)

-La oss si at jeg må tenke på økonomien og må jobbe meste mulig. Hva synes dere er maksgrensa for hvor lenge en baby på 14 mnd burde være i barnehagen, med tanke på at hun "må"? (da tenker jeg både på antaller timer pr dag og antall dager pr uke)

Hvis det blir en løsning med ikke full uke i barnehagen, hva tror dere er best?: Litt kortere dager, men da flere dager i bh eller lengre dager og hele dag(er) hjemme?

Håper det er noen som vil svare...

Fortsetter under...

Hvis du ønsker å ha barnet i barnehagen noen dager så vil jeg anbefale min 3 dager. Hvis barnet er mindre enn 3 dager i barnehagen er det lett at de faller litt ut av barnegruppen og går glipp av mange planlagte aktiviteter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...