Gå til innhold

Brio eller Emmaljunga????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke til Brio sin vogn, men jeg har selv emmaljunga city cerox 360 og er kjempefornøyd med den. Vognen er lett og enkel å manøvrere (vi valgte understellet med 2 store og 2små hjul, de små er svingbare, men kan også låses). Den er også lett å slå sammen når du skal ha vognen med i bilen. Bagen er romslig og god, og det er lommer på både bagen og trekket, så der kan du legge nøkler/penger el.l I tillegg kan du velge om du vil ha barnet vendt mot deg eller mot omverdenen, det er et enkelt grep å flytte håndtaket på andre siden av vognen.

Jeg er iallefall kjempefornøyd med den og kunne ikke tenkt meg en annen vogn!

Mvh

Brio! He he. Vi har gått for Brio Happy Duo vaffal. Men jeg har ingen erfaringer å dele da lillegull ikke kommer før i Mars. Men den er romslig og smekker iallefall. Virker veldig praktisk, så tror vi kommer til å bli kjempe fornøyde. Kjenner noen andre som har den å sier den er topp! Så er den vel en tusenlapp billigere enn emaljungas konkurrent:/ikke sikker.

Lykke til

Vi har Brio Happy og er veldig fornøyd med den! Vi har brukt bagen frem til nå nylig og nå er han 6mnd. Fungerte greit inntil vi måtte begynne med pose... Vi har compactunderstellet og har ikke hatt noen problemer med det. Har hørt om flere som har hatt problemer med bremsen på det, men de må ha hatt uflaks, for vår fungerer veldig bra.

Vi så også på emmaljunga før vi bestemte oss og valgte brio happy pga utseende og fordi på den utstillingsmodellen vi så på, så hele sportsvogna ut som den var skjev nedover mot beina... (kan ha vært noe rart med den vi så på, men for oss var det grunn nok til å ikke velge den, noe må være med å bestemme;-) )

Jeg tror du bare må gå og se i butikkene og prøvetrille og se hvilken du liker best, men jeg er hvertfall veldig glad i happyvogna mi. Lykke til med valget!

Annonse

Jeg hadde BRIO kombi frem til tulla var 6 mnd. da bytta jeg til Emmaljunga City Cross, og trilleturene ble så mye lettere. Vogna er lettere å trille, det er lettere å legge varer under, styret kan "knekkes" begge veier, og myggnett og regntrekk følger med vogna. Eneste er at du ikke kan skifte kjøreretning, uten å snu selve sittedelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...