Gå til innhold

Ultralyd i dag :)

Anbefalte innlegg

Ja, da sitter jeg å venter på å da til (tidlig tror jeg) ultralyd, Gud så spent!! Det er litt usikkerhet rundt hvor langt jeg er på vei,ett sted rundt 8-9 uker til 12-13, sa dette blir kjempe spennende..Min kjære skal være med, stilig.. Sitte i gynokologstolen men instrumenter langt oppi og han ved siden av, hehe.. Mild tilvenning for hva som trolig kommer om 7 mnd :) Krysser fingrene for liv i magan!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136420487-ultralyd-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi..vi var også på tidlig ultralyd av samme grunn som dere...

Min kjære satt på siden litt bak på et vis.. trenger ikke å stå å se rett inn i *tindrande du* når det er slike instrumenter i.. heheh..

Han får nok ikke sitte å titte rett inn på fødselen heller han altså... skal ikke ødelegge sexlivt hans for all tid.. høhø ;O) Han skal få bry seg om å holde og hjelpe meg da han tror jeg..

Åååå, nettopp kommet hjem.. Det var noe fine hjerteslag det, som slo i hundretjue :) Jeg er vist bare i fosterets leveuker kun 6+2 på vei!! Termin 26 august istedet for 18..Jøsses, skjønner ikke noe jeg.. Jaja, håpet at jeg var litt lengre men.. Men alt var bra, bitte lite da! Men satt vist veldig bra, høyt oppe i livmora.

Slapp og ta innvendig da, var bare sånn vanlig på magan.. Koselig å ha med sin kjære inn, se det lille miraklet sammen :)

Jaja, tidlig enda, men føler enn viss kneik er ferdig nå, tror jeg kan slappe litt mere av nå.. håpe håpe..

weeeee

Og ja anonym, de får sitte heeeelt på andre siden, ikke noe skrekk bilder nei stakkars! hehe.. Ei venninne av meg er så litta, så kjæresten mobba ho, han prøvde å stå ved hode, men så jo ALT fordi om.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...