Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Du skrev svar på innlegget mitt "Huff, så mye ammemotgang! Kan man bli henvist til nasjonalt senter for amming?" "Sv: 20:39 2.01.2008 Å, hvorfor gir de apocillin på legevakta da!?!? Det er ganske sikkert feil ab, så ring legen og sjekk svaret på prøven! Spis biola igjennom kuren (og bruk gjerne på brystet også) for å unngå at du får fullblomstret sopp etter antibiotikaen! Expat Jeg lurer på hvorfor biola? Er forøvrig ikke sikker på om jeg har sopp. Etter 1 døgn på Apocolin ble det ikke bedre og jeg oppsøkte legevakta i Oslo med egen mistanke om brystabcsess. Legene der ga meg resept på Diclocil i steden og henvisning til Ullevål. I går startet jeg drenering av abcsessen og skal tilbake i morgen. I dag føler jeg meg mye bedre, men brystet er selvsagt ikke ferdig behandlet enda og brystet har hardere partier andre steder enn abcessen. I dag merker jeg dessverre også en antydning til tett melkegang i det andre brystet som har vært bra til nå. Det hjelper å ha en søt baby som smiler og holder motet til mor oppe. Han tror kanskje snart at lyden fra brystpumpen er en lyd fra meg så ofte som den har gått i det siste.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Fordi penicillinen også dreper de positive bakteriene som er bra for oss. Biola eller f.eks. Idoform melkesyretabletter inneholder disse bakteriene. Jeg har nettopp fjernet dren etter brystabscess, tok 6 dager før abscessen var tømt. Det går bra skal du se!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Fra Hovedinnlegger: Da har jeg fått Biola i hus og også Lecitin, ingenting skal være uprøvd. Melkeproduksjonen er ikke på topp for tiden, tross alt pumpingen, men jeg ammer og gir litt tillegg slik at babyen min blir mett.
Expat Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Ja, melkeproduksjonen kan gå ned pga brystbetennelse. Den tar seg opp igjen da! Bra kjemping så langt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå