Gå til innhold

Hvor lenge etter dere mistet testet dere Negativt ?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg testet negativt i underkant av 2 uker etter min SA. Jeg var 9 + 1 på vei og alt kom ut av seg selv i løpet av ca 6 dager. Veldig smertefullt, men det gikk fort over. Testet positivt i dag igjen bare 29 dager etter!!:-)) Så det kan gå fort! Er bare litt engstelig da jeg har litt småblødninger....., men er dette på nytt en SA er jeg så kort på vei at det sikkert blir som en vanlig mens. Håper bare at jeg får en avklaring snart! Skal til legen imorgen å måle Hcg :-))) Jeg kan i hvert fall bli fort gravid (etter å ha slitt med annen samboer i flere år og skulle til å begynne med prøverør!!!) Helt utrolig!

Lykke til.

Mvh

Annonse

Tok ein test i dag eg, og den var negativ. Ca ei veke etter sa.

Så no er det berre å vente på neste mens, så prøver me igjen.

Kunne ha prøvd no og, og gjer ingenting for å forhindre at noko skjer, men går ikkje aktivt inn for å prøve før eg har hatt mensen igjen. Litt greiere å vite kor eg er i syklusen da.

Jeg testa positivt på dag 14, og nesten helt negativt på dag 19 etter MA og utskraping i uke 10. Fikk mensen ca to uker etter den negative testen. I dag er jeg på dag 13 i andre pp etter MA, og fikk positiv EL-test, så noen kommer raskt tilbake i syklus - håper det gjelder for deg også:) Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...