Gå til innhold

Stikkninger..


Vimsemamma og trolldukka

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd stikkninger nedentil? Ikke mens-smerter, men direkte stikkninger? Og noen som vet hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette merket jeg i går. au!

vet ikke hva det er. men tenker på at fødsel kanskje er i gang. eller modning eller noe. er 4 dager overtid jeg da.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt dette flere ganger selv. Kommer & går...Sånn plutselig!

Forferdelig ekkelt! Skvetter til!

 

Kjennes ut som om den lille har kniv inni der jo.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg hatt litt av og, skvetter jo himmelhøyt! Spurte jordmor og hun bare sa at det er kroppen som jobber og forbereder seg, og godt er jo det!

6 dager til termin her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange svar, ser at det ikke bare er meg liksom,hehe.. Var hos jordmor ( på skolen) i dag og spurte hva det var. Hun også trodde det var kroppen som gjorde seg klar, eller at barnet presser på noen nerver eller noe..Er fortsatt 3 uker til min termin..Men jeg har sånne mens-smerter også innimellom, og slik jeg har forstått det; så er det typisk tegn på åpning.. Jaja, får vente og se:) Lykke til alle sammen!

 

Jeakos:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får også det - flere ganger om dagen. Det er særlig når jeg går, så de fleste gangene er det nok som noen nevner her - at babyen trykker på noen nerver. Men de siste par dagene har jeg kjent noen enda vondere også... Må stoppe opp og tør nesten ikke røre meg.... Har hørt at stikninger er tegn på modning, så jeg håper det er sånne stikninger jeg har - 15 dager til termin her nemlig...er veldig klar nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, riktig, her også kommer de mest når jeg går. Merkelig! Er jo litt skummelt også,når en ikke helt vet hva det er liksom. Modning ja, kanskje det er det? Spennende, kjenner det er en sånn skrekk-blandet-fryd- hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte le når jeg leste at det kjennes ut som om den lille har en kniv inni der.. gjør ikke narr, men er akkurat sånn jeg og føler det.. helt grusomt.. men er jo bare så glad for at det er flere enn meg som opplever det samme og at det er sånn det skal være...tror jeg. uff ekkelt altså. termin i dag så er vel noe på gang.. lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde stikkinger i går og i natt, så hadde tenkt å spørre om noen visste om det var modning, så ble glad når jeg så denne tråden! Håper det er modning jeg kjenner, men er førstegangs så alle ting som skjer er jo helt nye for meg.. :o) Med mamma gikk det tre uker fra hun fikk beskjed om at hun var moden til jeg kom, så skjønner at det kan ta litt tid selv om det er modning -men er mye bedre at noe skjer enn at ingenting skjer!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin om en uke og har hatt slike stikninger i ca 3 uker- de blir verre for hver dag som går-ikke særlig behagelig nei ! når jeg går, står, reiser meg, snur meg eller at blæren er full så trør det til.

av og til gjør det så vondt at jeg bare må stå musestille eller rett og slett bare sette meg rett ned på gulvet eller legge meg ned, da går det over.

Håper noe skjer snart- jeg er ubeskrivelig klar :-)

 

Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket noen skikkelige stikninger og nedpress (ganske vonde egentlig) siden helga - jordmor sa jeg begynte å modnes:-) 2 uker før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...