♣ Christiane ♣ Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Heisan Da er det klart for en ny runde spray og sprøyter med uttak og innsetting i uke 4. Startet på spray 25 des og skal begynne på sprøyter 10 jan hvis alt går etter planen. Har 1 icsi i mai+ 1 frys i oktober bak meg. Vet det er flere der ute som ligger likt an i løypa, så hvis dere føler for å ha noen å dele tanker og erfaringer med så heng dere på. Hyggelig med følge på veien.
lene70 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 er ganske spent, skal inn til aleris 7 januar og legge opp planen, regner med og starte med en gang..
♣ Christiane ♣ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Så bra. Hører til Aleris jeg også, og det pleier å gå unna der. Lite venting, og godt er det.
lene70 Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 heldigvis ikke lang ventetid, har du msn foresten?
♣ Christiane ♣ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 Ikke msn dessverre, men det er bare å sende meg pm her inne hvis du vil
Anette25 Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Hallo... Startet på spray den 24.des og bynner med sprøyter den 16 jan. Ul den 25 jan. Vårt 2 icsi.
Grublegruble Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Jeg henger meg svært gjerne på, da jeg merker at jo mer dette nærmer seg jo mer har jeg behov for å dele litt grublerier, og det blir jo en del grubling Startet på spray 28. desember, skal begynne m sprøyter 16. januar, og UL 25. januar vhis alt går som planlagt. Skal til Haugesund fertilitetsklinikk, første forsøk, antageligvis ICSI. Så det var litt om meg, hører gjerne fra dere alle mann, ser ut som vi ligger an ganske likt i løpet Lykke til alle sammen! Klem,
kosejent1 Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Jeg kan også melde meg i denne klubben. Skal ha tredje forsøk i Porsgrunn i løpet av uke. Begynte på spray 21 desember og starter med sprøyter på onsdag 9. januar. Har hatt to tidligere forsøk (1 IVF og 1 ICSI) samt 1 fryseforsøk som alle var negative. Både gruer og gleder meg til til dette siste forsøket. Har bestemt meg for å ikke ta akupunktur denne gangen da det ikke har fungert de andre gangene. Gleder meg til å følge dere jenter! Og ikke minst, lykke til!!!
♣ Christiane ♣ Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2008 Da ligger jeg bare 1 dag etter deg kosejent1, håper det lykkes for deg denne gangen. Skal på Ul i morgen og sjekke at sprayen har fungert som den skal før jeg begynner på sprøyter på torsdag. De ser som regel hvor mange follikler jeg har også slik at jeg får en pekepinn på hvor mange egg jeg vil få ut. Sist hadde jeg 13 stk. Spennende saker dette her.
lillir Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Heisan.. Henger meg på her jeg også..:-) Er i gang med ivf-forsøk nr 2. Hadde spraystart 28 des,så skal begynne med sprøytene neste uke! Skal til ul 25. jan,og om alt går etter planen så blir det uttak og innsetting i uke 5 på oss..
kosejent1 Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 Satt den første sprøyten i dag og hos meg kom bivirkningene med stormskritt! Har vært helt off i hele dag og kan kjenne at magen jobber, den er også utrolig oppblåst. Håper det roer seg utover i uken når kroppen har blitt litt mer vant til puregonen, hvis ikke blir det nok noen egenmeldingsdager på meg. Håper det går bra med alle dere jenter, tiden fremover er utrolig spennende! Masse lykke til og varme klemmer fra
Julie73 Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Hei, jeg kan vel kanskje henge meg på her jeg også. Begynte med spray 7. desember, men pga jula begynte jeg ikke med sprøyter før 3. januar. Vårt første IVF på Riksen. Var på UL tirsdag og skal tilbake på ny UL fredag. Uttak antakeligvis på mandag. Jeg har heldigvis lite bivirkninger, (bruker Menopur sprøyter) kun hatt noen hetetokter som varer maks 30 min om natta, og litt hodepine - det er alt. Gruer meg veldig til uttak, siden det ikke akkurat er noen god opplevelse, sies det. Christiane - må du vente en uke, blir det uke 5 på deg nå??? Hvor tilhører du? Lykke til alle sammen
♣ Christiane ♣ Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. januar 2008 Hei Julie 73 Blir uke 5 på meg nå ja, hvis det ikke har skjedd noe mer uforutsett innen neste kontroll !! Sist gikk alt så knirkefritt, så bare tok det for gitt at alt var ok denne gangen også, men nei. Hører forøvrig til hos Aleris, og legen min ville vente en uke med å sette meg på sprøyter. Som han sa: vil heller ha alt 100% før du starter enn bare 90% og det er jeg selvfølgelig enig i. Syns forøvrig ikke du skal tenke så mye på uttaket, for min del gikk det kjempefint sist. Tok ut 13 egg og var ferdig på under 10 minutter. Lykke til uansett, du skal se det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå