Gå til innhold

Tidspunkt for mai mamma møte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det blir flere treff siden på andre dager. Hadde vært veldig spennende å treffe andre maimammaer!

Men har meldt meg på Yogakurs onsdager så blir helkræsj :s

Dere får kose dere masse folkens!!

:)

Annonse

Heisann.

Det er desverre umulig for meg å komme inn til byen til denne tiden da jeg jobber på Kløfta til kl 16.00. Det hadde vært veldig hyggelig å bli med, men jeg rekker nok ikke tidligst frem før kl 17 og det gjør meg litt usikker. Men jeg kan melde tilbake nærmere dagen om jeg har mulighet for å være med.

Som Gemini skriver så hadde det vært veldig spennende å møte 18 stk maimammaer :)

Annonse

Dytte- er vi fremdeles like amnge interesserte som kommer neste onsdag eller? Var så mange som meldte sin interesse i en tidligere tråd, og så har noen sagt de kanskje ikke kan likevel så jeg lurte på om oppmøteviljen frremdeles er like sterk:) Håper det, selv om jeg ikke kan være så lenge utover selv

Omgangssyken har slått ut hele familien, så nå er alle tre sengeliggende og har vært det siden fredag...:( Dette er jo så smittsomt også, så har fått streng beskjed av legen om å legge til to dager i karantene før jeg nærmer meg jobb etc. igjen!

Må derfor melde avbud til treffet i morgen, men henger meg med på neste som forhåpentligvis ikke blir om alt for lenge.

Kos dere masse og spis litt for meg også (matlysten er ikke på topp og klarer verken å holde på vått eller tørt...).

Klem C

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...