Gå til innhold

Så satt jeg her og pumpet igjen da....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og krysseer fingre for at lillegutt skal sove fredelig.Egentlig lyst til å sove jeg og,men prøver å holde produksjonen i gang. I natt holdt småen det gående med skriking til litt over to. Det er første gang så håper det var et tilfelle av luft og ikke begynnelsen på kolikk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urk, jeg husker den tida der. Rart at det virker så lenge siden men likevel ikke. Slitsom tid er det, ingen kan si noe annet. Jeg var også veldig opptatt av melkeproduksjonen og mistet gjerne søvn fordi jeg måtte pumpe. Merkelig at man blir så opptatt av den morsmelka egentlig, men det er jo den samvittigheten da. Hvor lenge har du tenkt å pumpe? Planen min var 6 mnd men jeg måtte kaste inn håndkleet etter 3 og det var nok lurt, hadde gått på veggen ellers.

Hold oss gjerne oppdatgert på skrikingen, flere av oss har gått igjennom kolikkperioden også, så vi har masse tips om det også vi ;-)

Og husk å sove litt! Det trenger dere begge :-)

Skrevet

her pumpa jeg til hun fylte fire mnd, fullpumpa til ca 3 mnd. Da var matinntaket så stort at jeg ble styrt av pumpa og matinga døgnet rundt. Men det gikk:) Nå har keg lite melk igjen (snart 5 mnd), og det er greit! Hs har skrytt av innsatsen hele tiden, og sier at det er ok å kaste inn håndkleet når man selv vil! Og husk, et måltid med mm er bedre enn ingen:)

jeg kutta nattpumping rundt 2 mnd alder, men da sov hun hele natta også, så det regulerte seg selv:)

Lykke til videre!!

Skrevet

Takk for oppmuntringer. Jeg delpumper for han småen har voldsom apetitt. Han ble tydeligvis utslitt av natten han også for når han først sovnet sov han 5 timer, det er ny rekord og sovnet igjebn etter mating. Vi har vært til vektkontroll på helsestasjon, og han har gått opp 500 gram på ti dager så han får nok mat i alle fall. Han sovnet igjen i bilen på vei hjem og har sovetg to timer etter det, så han tar i alle fall igjen det tapte :D eller lader opp til natten... vi ble rådet til å prøve å gi mindre og tettere måltid og det skal vi prøve på

Skrevet

Små tette måltider har jeg hørt er lurt hvis babyen har magetrøbbel. Men hvis skrikingen fortsetter ville jeg tatt en tur til kiropraktor sånn just in case. De sier med en gang om de kan hjelpe eller ikke. Eller gå på barneklinikken for å se om han har mye luft eller ikke, og så gå til kiro :)

Så flink du er som pumper så mye da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...