♥Tullerusk♥ Skrevet 2. januar 2008 #1 Del Skrevet 2. januar 2008 Hehehe...Kult...bare ett år i mellom...=oD...Synd at vi skal på hver vår sykehus da...hehe..Skulle bare mangle...hehehe... Men hvor bor du da?? Hvordan er formen og hvordan går det på skolen?? (hvis du forsatt er på skolen da=o) ) Jeg bor på Skedsmokorset...Jobber ennå, men tror jeg må kaste inn håndkle snart...Får vondt i ryggen og bekkenet..Rart å plutselig få det...Menmen...Gjør ikke meg noe..Er dritt lei jobben...Har også bare 4 uker igjen der.... Masse spørsmål...hehe..ok da...Er bare 3 da... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136419347-til-shiny83/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinyogsmåen Skrevet 3. januar 2008 #2 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei. Jeg bor i Bærum. Går ikke på skole, men jobber som lærling i en frisørsalong. Fikk bekkenløsning allerede i uke 15, og jobben kunne ikke tilrettelegge noe. Så jeg startet ganske tidlig med gradvis sykmelding og til 100% nå. Er skikkelig lei av å gå hjemme... he he. Ellers er formen grei, klarer meg greit i hverdagen. Ja, du burde være forsiktig hvis bekkenet ditt krangler. Jordmor sa det var fort at man fikk problemer etter fødsel også hvis man ikke var forsiktig. Det er nok magen din som tynger på for deg =) Får selv mer og mer problemer med å gå. Du da? Hva jobber du med? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136419347-til-shiny83/#findComment-136420301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 3. januar 2008 Heihei... Uff. Så uheldig du var da...Er så kjedelig at jobben ikke klarer å tilrettelegge...Men nå jobber du på et sted hvor det kanskje er litt vanskelig (?)... Skjønner godt at du er lei av å gå hjemme...Er nok grunne til at jeg ikke har så veldig lyst å sykemelde meg..Er så utrolig kjedelig... Ender vel opp med å flytte på ting i huset...Ikke bra...hehe... Ja, burde vel ta det mer med ro fremover...Kjenner er på bristepunkt hver gang det ikke går min vei...hehe...Tåra triller hvis jeg ikke får vilja mi...Skal til Jordmor til onsdag 9/1...Så skal prøve å spørre henne masse da...Så skal jeg til legen den 10/1 og ta nye gallesyreprøver...Tror de har synket litt...Håper det, for jeg klør ikke som en galning lengere...dette er tidlig på dagen...Senere på dagen skal jeg på UL-kontroll...Gleder meg til å se lille vennen igjen...=o) Så skal jeg på ut å spsie gooood mat med ei venninne senere på kvelden...=o) namnam...hehe... ellers er formen helt fin... Litt sliten, men det får jeg vel regne med...Jobber i en Clas Ohlson Butikk på Triaden (lørenskog Storsenter) Hadde det helt topp i desember..Fikk sitte mye ogkose meg skikkelig, men nå så er det helt dødt der så da blir det mer ståing og det liker jeg IKKE...Skal snakke med arbeidsleder om hva vi kan gjøre..hun har sagt at hvis jeg må sitte så er det bare å si i fra...Vel synes det blir litt dumt og komme hver 10-30 min og si at jeg trenger å sitte litt...Fant ut i går at når jo sto lenge så var det vondt å sitte etterpå og da endte jeg med at jeg satt i 3 kvarter... Og ikke to timer som jeg var satt opp til..=o( Slet med vondt mage og rygg etter jobben og hele natt... Herregud, som jeg syter og skravler...hehehe..Men har vel en positiv ting på jobben da, og det er joa lillesøsteren min jobber der også...hehe...Så hun passer på meg hun da...=oD...Hun er bare halvt år yngere enn deg=o)... EEeeh..Svarte jeg på spørsmålet ditt nå?? hehehe...Uff...Jajaja...Lov å syte litt er det ikke? I dette tilfelle myyye...=o) Men jeg tar det med ro da...Prøver i hvertfall... Men snart er det permisjon...Gleder meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136419347-til-shiny83/#findComment-136421476 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå