♥Tullerusk♥ Skrevet 2. januar 2008 #1 Del Skrevet 2. januar 2008 Hehehe...Kult...bare ett år i mellom...=oD...Synd at vi skal på hver vår sykehus da...hehe..Skulle bare mangle...hehehe... Men hvor bor du da?? Hvordan er formen og hvordan går det på skolen?? (hvis du forsatt er på skolen da=o) ) Jeg bor på Skedsmokorset...Jobber ennå, men tror jeg må kaste inn håndkle snart...Får vondt i ryggen og bekkenet..Rart å plutselig få det...Menmen...Gjør ikke meg noe..Er dritt lei jobben...Har også bare 4 uker igjen der.... Masse spørsmål...hehe..ok da...Er bare 3 da... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136419347-til-shiny83/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinyogsmåen Skrevet 3. januar 2008 #2 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei. Jeg bor i Bærum. Går ikke på skole, men jobber som lærling i en frisørsalong. Fikk bekkenløsning allerede i uke 15, og jobben kunne ikke tilrettelegge noe. Så jeg startet ganske tidlig med gradvis sykmelding og til 100% nå. Er skikkelig lei av å gå hjemme... he he. Ellers er formen grei, klarer meg greit i hverdagen. Ja, du burde være forsiktig hvis bekkenet ditt krangler. Jordmor sa det var fort at man fikk problemer etter fødsel også hvis man ikke var forsiktig. Det er nok magen din som tynger på for deg =) Får selv mer og mer problemer med å gå. Du da? Hva jobber du med? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136419347-til-shiny83/#findComment-136420301 Del på andre sider Flere delingsvalg…