Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Har dere et fint guttenavn på K å foreslå?
Lille Blå Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Kristoffer Ikke Kristian i hvertfall, det er heeeeelt oppbrukt....
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Bror min heter Kenny:) veldig sjeldent navn i Norge, og han er den eneste her som heter det:) Ellers så er jo Kevin, Kenneth, Kjartan osv tøft.
Vannmann35 Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Med unntak av Kristian synes jeg det er veldig få fine guttenavn på K, men disse er best - synes jeg: Kristoffer Kaspar Kornelius Kasten Konrad
prebs Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Karsten og Kjetil er fine, synes jeg, i tillegg til flere som er nevnt allerede.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Knut Kasper Karsten Karl Kai Konrad Kjell
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Kristian Kristoffer Karsten Kasper Kaspar Kay Kyrre Kittil og så synes jeg Kevin er litt tøft faktisk, selv om det også er litt harry. Helt på grensa for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå