Gå til innhold

Det kommer melk, heelt hvit enda!! =)


*Lykkeliten*

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte på om det er flere der ute som har fått melk i puppene? ;)) Hos meg kommer det ganske mye, og heelt hvit.. Når jeg var gravid med lillegutt fikk jeg melk i uke 28, men den var ikke helt hvit, men mere som melk og vann blandet..=) hmm.. Har sluttet å amme i juli.. Har ikke hatt melk siden september 07..

 

Vet ikke om jeg er gravid.. Sluttet med pillene i slutten av November.. Kan sikkert være hormoner som herjer? =)

 

Artig og høre hvordan det er med dere som har ganske tette sv.skap..=) Gullet mitt er snart 1,5år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde melk i månedsvis etter at jeg egentlig var ferdig med ammingen, kan være det bare henger litt igjen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer fortsatt. Toåringen og fireåringen har hver sin pupp. Fireåringen holder på å slutte, og dier sjelden. I den puppen kommer det seig, mørkegul "melk". Toåringen er litt oftere bortpå, og der er det fortsatt melk, men svært lite.

 

I forrige svangerskap mistet jeg melka en gang underveis. Husker ikke helt når. Og det kom ikke råmelk før heeelt på slutten.

 

Og ja - jeg vet at jeg er sær som ammer to og ammer så lenge - og ammer når jeg er gravid. Så det behøver ingen å gjøre noe nummer av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...sluttet å amme i september...av og til kommer det mye, men det er sjelden. hadde en abort i uke 11 for noen år siden..der kom det råmelk i over et år før det ga seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ammet gutten min til han nesten var 3 år, sluttet bare en god mnd før jeg ble gravid. Er bare 6 uker nå, men jeg får ikke ut en eneste dråpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...