*Lykkeliten* Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hei! Lurte på om det er flere der ute som har fått melk i puppene? ) Hos meg kommer det ganske mye, og heelt hvit.. Når jeg var gravid med lillegutt fikk jeg melk i uke 28, men den var ikke helt hvit, men mere som melk og vann blandet..=) hmm.. Har sluttet å amme i juli.. Har ikke hatt melk siden september 07.. Vet ikke om jeg er gravid.. Sluttet med pillene i slutten av November.. Kan sikkert være hormoner som herjer? =) Artig og høre hvordan det er med dere som har ganske tette sv.skap..=) Gullet mitt er snart 1,5år.
*Lykkeliten* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2008 *dytter Noen som har opplevd lignende? =)
Icedancer Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg hadde melk i månedsvis etter at jeg egentlig var ferdig med ammingen, kan være det bare henger litt igjen enda.
Vertigo Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg ammer fortsatt. Toåringen og fireåringen har hver sin pupp. Fireåringen holder på å slutte, og dier sjelden. I den puppen kommer det seig, mørkegul "melk". Toåringen er litt oftere bortpå, og der er det fortsatt melk, men svært lite. I forrige svangerskap mistet jeg melka en gang underveis. Husker ikke helt når. Og det kom ikke råmelk før heeelt på slutten. Og ja - jeg vet at jeg er sær som ammer to og ammer så lenge - og ammer når jeg er gravid. Så det behøver ingen å gjøre noe nummer av
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 hei...sluttet å amme i september...av og til kommer det mye, men det er sjelden. hadde en abort i uke 11 for noen år siden..der kom det råmelk i over et år før det ga seg.
*Lykkeliten* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2008 Og jeg som trodde det var et sikkert tegn på graviditet. =) Skal teste idag!! =)
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 åååå......lykke til...fortell etterpå da...........
*Lykkeliten* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2008 Takk for det! =) åå gleder meg! =)) er 11 dager over ikm..=)
jeano med nr.4 Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Jeg ammet gutten min til han nesten var 3 år, sluttet bare en god mnd før jeg ble gravid. Er bare 6 uker nå, men jeg får ikke ut en eneste dråpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå