lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Har ingenting med babyer eller graviditet å gjøre, men bare må få det ut likevel.. Sitter og ser på animal planet nå og gråter.. Skjønner ikke at det finnes mennesker som klarer å gjøre dyr så utrolig vondt. Det er et par hester som begge halter, er helt utsultet, absolutt alle bein de har i kroppen syns- Den ene har en skade i foten som gjør at det er liten sannsynlighet for at den overlever, uten at eieren har gjort noe med det. Eieren mener at det ikke er noe galt med dyrene i det hele tatt... Blir så lei meg, og sint når jeg ser sånt! Off, hater det programmet, men likevel så må jeg se det, for heldigvis finnes det snille mennesker og som tar seg av dyrene tilslutt... Off...Nei, nå skal jeg inn å registrere meg på dyrebeskyttelsen.. God kveld folkens! Klem fra en litt oppgitt og trist lundie
Spikeldi Gamle Øk Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Dette innlegget hører vel strengt tatt hjemme på kranglesiden eller skravlesiden...
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 Oi, beklager så mye Charlene for at jeg tok opp litt plass her for å skrive et innlegg DU syns passer best på skravle/krangle siden.. Jeez..
Spikeldi Gamle Øk Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Oi oi, så sinna...he he, det kalles hormoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå