Gå til innhold

Noen med Campingvogn og 2-3 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkurat solgt vogna vår, for å kjøpe ny litt større. Hadde en Dethleffs 560 med køyer og dobbeltseng. Ønsker en litt større som kan kjøres rundt i med plass til 3 barn. Noen som har noen erfaringer? Regner med at dere damer har litt av de samme kravene som jeg har ang. kjøkken og praktiske løsninger.

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har Bjølset 600. Senger i begge ender, men synes det er litt lite plass til 3 barn men alt går som kjent når viljen er der. Dessuten bruker vi den bare til sommercamp og da er vi jo ute for det meste. Veldig solid vogn da. Ellers har den stekeovn, det er vist ikke helt vanlig, og mange skap!

Skrevet

Hørtes bra ut det, men den er vel ganske dyr tror jeg. Bjølset er et solid merke som koster. Stekeovn høres bra ut!!! Det har jeg lyst på :o)

Skrevet

Hobby 650 kfu, der er det eget soverom til barna med dør man kan lukke igjen så det blir ett separat rom, og bra kjøkken. Ellers har vel de fleste vognmerkene greie løsninger med køyesenger og dobbeltseng. Vi har en Hobby 650, og kjører land og strand rundt på sommeren, mens den står på fast vintercamping.

Skrevet

Vi har 3 barn og hadde en Knaus Sûdwind 7,20. Er jo et langt beist, men kjenner folk som kjører rundt med denne type vogn. Men den var jo veldig praktisk med 4 faste sengeplasser, mulighet for 5 faste sengeplasser. Lykke til med campingvognvalget:)

Skrevet

He he, gammel vogn vi. 90 eller 91 tror jeg. Ikke så dyre de.

Annonse

Skrevet

Hvilken model er den Hobbyen? Det kan høres ut som en vogn for meg. Vi også liker å reise land og strand rundt. Hadde vogn på vintercamping i fjor så det satser vi på til neste år. Hvor camper dere om vinteren da?

Skrevet

Hvilken type bil har du Hera når dere kjører rundt med 650? Gubben ble nyskjerrig

Skrevet

Glemte det jeg, vi kan selvsagt lukke døra inn til ungenes soverom da.

Skrevet

Vi har en Dethleffs 510, med to køyer og sittegruppe i bakenden...som vi rer opp til dobbelseng (permanent, hvis det ikke er veldig dårlig vær) Så har vi stor sittegruppe i andre enden..

Vi stortrives i denne vogna..vi har da 3 barn under 5 år, så de krever ikke så stor sengeplass...Til nå ligger de to minste fotifot i den nederste køye og eldstemann i overkøya..og når det kreves mer plass får dem hele det rommet i bakenden..så rer vi opp i storsalongen...

Hvertfall planer om å ha denne vogna i 3-4 år til...er storfornøyd med den vogna..er jo alt man kan tenke seg på den!:) Liten å dra er den også..men alikevell god plass inni..:)

Skrevet

Vi har en Ford Mondeo, stv. Har kjørt rundt i Norge, Sverige og Danmark foreløpig. Vogna er en en Hobby Prestige 650 (husker ikke benevnelsen akkurat nå) Vi har den stående fast ved Hunderfossen nå på vinteren (2. sesongen der). Vogna er 8.40 meter med draget.

Skrevet

Litt ut av sporet...Noen som aner hvor man får tak i brukte vogner på nett utenom finn?

Annonse

Skrevet

Glemte å si at vi har en 1998 modell, og er kjempe fornøyd. Driver å titter på ny vogn nå, og blir nok helt sikkert samme merke;0)

Skrevet

Det er jammen det vi har også, har en 2004 Mondeo disel. Men har lyst på større bil. Hørtes digg ut å ha vogn på Hunderfossen om vinteren da. Får håpe vi finner en vogn i løpet av våren.

Skrevet

De fleste caravanbutikker selger også brukte..så google etter campingvogn, så kommer det sikkert frem noe...evt forhandlere...

De har ofte brukte campingvogner til salgs på internettsidene sine..:)

Skrevet

Vi hadde en 2001 modell, men driver å ser på nyere. Har lyst på sånnt nytt kjøkken med lokk over vask og kokeplater. Hobby har mange fine vogner da. Ikke så ille i pris heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...