Gå til innhold

Har du 2 m lang dyne, - eller 2,2o m??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto på en Princess butikk like før jul og hørte butikkdama si at 2 m var mest vanlig... Det var de med rammemadrass,som ikke hadde noen "fotgavl" som ble kalde på bena, som kjøpte 2,2 m... Sa hun...

Jeg har hatt 2,2 dyne lenge, og har 2 el 3 sett med dynetrekk som jeg ikke kan bruke( og ikke bytte) liggendes...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også hatt 2.2 dyne lenge, faktisk lenge før vi byttet ut senga med kontinentalseng. Kunne godt vært enda lengre også, deilig med lang dyne.

Skrevet

2 meters dyne til sommerdyne og 2.20 til vinterdyne =)

Skrevet

Vi har 2,20 dyner fordi samboeren er ganske lang og så synes jeg også det er digg med stor dyne.

Skrevet

Mannen min hadde dobbelt dyne når eg blei sammen med han. Men under siste sv.skap så tok eg heile dyna og slik er det enda!!! Eg måtte ha dyne i ryggen og mellom beina og under magen osv, sleit med bekkenløsning.

Så nå har eg faktisk 200x220 :)

Men eg hadde 220 lenge før eg møtte han, da i enkel dyne

Skrevet

2 meters om sommeren og 2.20 om vinteren. Hilsen hun som alltid fryser på beina......

Skrevet

Har "alltid" hatt 2,20-dyne....

Skrevet

Har 2.20 dyne. Trenger det strengt tatt ikke ettersom jeg er 1.62cm høy, men sambo har det så det blir enkelst sånn. Og det er ganske deilig å krølle seg inn i dyna og brette den rundt bena=)

Skrevet

Stemmer nok at jeg trodde de fleste hadde 2,2 m da... Kanskje det er "lettere" å selge dynetrekk som er mindre= billigere?? det var i julegavetid...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

SOmmerdyna er 2 meter, vinterdyna er 2.20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...