Sjifra Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Får man symptomer som når en er gravid??Den slår vel ikke inn på en graviditetstest???.. Man blir ikke klokere hvis man ikke spør....eh..
Sjifra Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2008 hei igjen.Noen som vet? Skal ta blodprøve på fredag, men bor så langt unna riksen at vi tar den på sykehuset hjemme. Tenkte å ta en test på søndag for da har jeg fri, itilfellet den blir negativ... Er redd hjemmetesten sier ja, og blodprøva sier nei... Kan jo være at det har gått bra de første dagene og så gått rett vest....da er det vel nok hcg til at testen slår ut.. BLIR GAL AV Å VENTE. Disse 12 dagene har vært de lengste i hele mitt liv!!!!
lillelilly Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har testa positivt tre ganger og to av disse var kjemiske. Forskjellen var at ved de kjemiske var streken veldig svak pga. at hcgen var lav. Noe som viste seg på blodprøvene etterpå......
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Lillelilly... Svake på hjemme testene? Da kommer vel mens etter hvert da eller? Jeg har sterke tester hjemme, men svake (men positiv uten tvil) hos legen... de sa det var normalt for prøverør?
lillelilly Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Når jeg har hatt lav hcg har jeg tatt flere prøver etterpå for å se om hcg synker eller stiger. På de kjemiske har hcgen sunket for hver prøve. (Hcg kan visstnok gå noe opp og ned, så ingen grunn til panikk om den synker litt). På mine prøver sank hcg mye og fort...... Det er ikke alltid mensen kommer med en gang. Blir man gravid på fryseforsøk går man jo også på Progynova som gjør at mensen kan bli holdt tilbake. Tror det er veldig individuelt.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå