Gå til innhold

Jeg fødte 01.01.08!! flere?


Nordnr5<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med nyttårsbabyen. Det må være stas! Det må det være en helt spesiell følelse å føde en liten baby til verden, når alle feirer. Jeg synes også det var litt spesielt å stå høygravid å se på alle rakettene og vite at min baby også kommer nå i det nye året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slimproppen gikk to dager før...

begynte å kjenne rier med ti min mellom klokka 22.00 så 5 på tolv kjørte vi :)

01.30 kom vi på sykehuset og der fikk jeg tildelt rom og ble undersøkt..

2 cm åpning og to cm igjen aqv livmormunnen...

så vi var alene på rommet til halv fem.. riene var over 60 i styrke allerede da vi kom inn..

halv fem ringte jeg på for da var det 3 min mellom og de var sterke. jeg fikk badekar og vi fikk igjen være i fred... deilig med badekar :))

halv seks hadde jeg så vondt at jeg fant ut det var p tide å komme seg opp hvis jeg i det hele tatt skulle klare det..

jeg ble undersøkt og hadde 6 cm åpning..

jeg valgte å prøve å stå oppreist ved en prekestol så lenge som mulig, og fikk lystgass... klokka seks klarte jeg ikke stå lengre, og fikk komme opp i fødesenga å stå på kne....

etterhvert litt over halv sju begynte det virkelig å presse på, og jeg pressa hull på vannblemmas.. to press etterpå og jeg var kommet på rygg på et viss så var gutten født :)) 06.50

3330 g og 48 cm :) 36 rundt hodet :))

slapp å sy så jeg hadde ikke vondt i det hele tatt... dagen etter dro vi hjem til søskern :))

utruli fin fødsel. kunne ikke blitt bedre på noen måte :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

 

 

Jeg fødte også den 1/1.2008. Lille Bastian kom til verden på Rikshospitalet kl. 21.07. Verdens vakreste gutt:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå kor skøy :)

artig at flere fikk den første...

hadde faktisk tenkt tanken på at det kunne skje meg, men tenkte at neida, jeg kom sikkert til å få en uke over nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:0)

Jeg fødte også 1/1.08 kl. 04.28....ei herlig lita prinsesse:0)

Må innrømme at dette var den verste fødselen psykisk fordi jeg ikke hadde sovet på flere netter før det virkelig satte i gang....

Dette førte til at jeg var totalt utslitt på forhånd.

Jeg spurte ganske tidlig etter epidural og den gjorde underverket. Ville ikke vært foruten den denne gangen.

Under min forrige fødsel hadde jeg ikke behov for smertestillende og det tror jeg hadde mye med at jeg var mer motivert og hadde mye mer overskudd den gangen.

men alt gikk jo bra til slutt og jeg fikk verdens beste belønning.

Hun veide forresten 3352 gram og var 47 cm lang og hun skal hete Mariell:0)

Storesøster er kjempe stolt og koser med henne nesten hele tiden imens storebror som bare er 14 måneder er litt sjalu....

Det er nok litt av en overgang for han dette her å måtte dele mamma og pappa med en liten baby men regner med at det går seg til etterhvert.

 

Klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...