Moni84 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Tror jeg tør å snike meg inn her. Tok en test i dag og den viste en svak strek... Ut i fra siste mens ser det ut som termin blir 31/8. Håper det er mange å dele erfaringer med her inne i tiden fremover =)
lille-buble79 Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Gratulerer så mye, jeg er gjerne med på å dele erfaringer. Har fått foreløpig termin 9. august så vi har en laaang og spennende tid foran oss. Har du noen plager enda?
pifi med tre nurk Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 gratulerer så mye! Vet hvordan det føles... jeg fikk bekreftt mistanken den 27. des.. Spennende!
nussie Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Da tror jeg jammen vi har termin omtrent likt:) sånn ca da.. Blir spennende:) Lykke til!!
Moni84 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2008 Har ikke merket så mye ennå nei bortsett fra en del "murringer". Du da?
lille-buble79 Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Har vært mye kvalm, mye mensen-vondt og en haug med hormoner :-) Stakkars mannen min, han vet ikke helt hva han skal gjøre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå