Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Går det an å kjøpe den med uten baby bagen? Kunne tenke meg bugaboo eller oht noen som har noe for eller i mot en av disse? Lurte også på prisen på bugabooen;)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Vet at bugaboo'en kan bare kjøpes med "alt", det vil si bag og sportsdel. Vet ikke mer om vognene.
tertilus Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Vi betalte kr. 7.650,- for buggisen vår på Babyshop.
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 var det med bag? har ikke bruk for den.... så lurte på om den følger med i prisen eller om den må kjøpes utenom.
mittlillegull Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Bag følger med, går ikke an å bare kjøpe sportsdelen!
tertilus Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 ja, har også hørt at du ikke kan kjøpe uten den dypbagen.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Bag og sportsdel er ikke to forskjellige deler... Man bruker samme ramme, men bytter bare "tøystykke" på selve rammen. Gå og se på vognen, så skjønner du kanskje hva jeg mener- vanskelig å forklare. Jeg har hatt begge vognene, og liker helt klart Oth best, men det er fordi vi bor rett ved siden av masse skogsveier, og jeg går veldig lite på asfalt. Da jeg bodde i byen var Bugaboo genialt! Bugaboo koster vel i underkant av 8000 her i norge tror jeg. Rundt 6500 på babytrader- avhengig av kurs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå