mammamor82 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Synes det er kjempevanskelig med navn. Har en som heter Mattis fra før og det er det ikke så alt for mange som heter, vil gjerne ha et pent navn til lillesøster som heller ikke er altfor mye brukt! Samtidig må det ikke være alt for sært!! VANSKELIG!!!!
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Ja, det syns jeg også. Men hva med Birgit? Det syns jeg passet til Mattis.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Mattis og Karen Mattis og Hilda Mattis og Berte Mattis og Hege Mattis og Inga Mattis og Agnes
Vannmann35 Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Hadda og Mattis går helt fint sammen. Andre navn jeg synes passer er: Mattis og Inga Mattis og Aina Mattis og Petrine Mattis og Oline
prebs Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Ja, synes det passet veldig bra sammen. Blir litt eventyraktig over navnene (positivt ment!)
lip smacker Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Ja,det passer kjempe fint! Her er noen forslag til: Mattis og Mille Mattis og Mathilde Mattis og marthe Mattis og Mina Mattis og Rikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå