Gå til innhold

kjøpte ny vaskemaskin på elkjøp for 2 mnd. siden og virker den ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

mer.

virker som ikke den pumpa virker.

får den ikke til og sentrifugere med vann, og den tømmer seg ikke.

det er Electrolux vaskemaskin

EWF14079

tror de kommer utover hit 1 dag i uken, for og reparere ting. men jeg har 5 barn+2 voksne her.

tror dere jeg kan spørre dem omog få en raskere rep. på vaskemaskinene.

siden den er såpass ny.????

takker for svar.

Klem

Skrevet

lykke til..elkjøp er ett marertitt på det området..men når jeg først kom i kontakt med rett person.sa jeg at jeg kan ikke være uten vaskemaskin i en dag.å da kom de dagen etter.det e en viktig ting.si at du er helt avhengig av den.å at når den er så ny bør den være i orden lengre..

Skrevet

Jeg har god erfaring med reklamasjon på vaskemaskin. eneste er at den røyk rett før vinterferien. Da han endelig kom å byttet en del så kortsluttet hele dritten. så kom de noen dager senere å hentet dritten. (dyr elektrolux) tok noen dager før de ringte å sa at jeg fikk ny på garantien...

2 dager senere stod det en linjegodsbil her med ny maskin....

Det var altså reprasjonsfirmaet som tok lang tid.....

Skrevet

Har du åpnet opp å sett på pumpa? Hadde det samme problemet som deg, og da jeg åpnet opp pumpa, så var det en ballong ungene hadde antakelig hatt i lomma som hadde surret seg rundt den. Tok den av, så pumpet den ut vannet igjen.

PS: Jeg har hatt mye dårlig erfaring med ELKJØP.. Dårlig service.

Skrevet

Det kan jo være det bare er kommet noe i sila på maskinen. det kan du i så fall sjekke selv. Med 5 barn i huset er det fort gjort at det har vært noe i en lomme som har satt seg fast, og dette gjør ofte at maskinen ikke sentrifugerer og tømmer ut vann.

Bare ett lite tips.:-)

Bortsett fra det, så har jeg handlet alt av hvitevarer på Elkjøp de siste årene, og har bare god erfaring. Både med produktene og eventuelle reklamasjoner.:-)

Skrevet

da er du heldig om du fikk vaskemaskin dagen etterpå.. hadde ødelagt vaskemaskin fra expert.. tok 14 dager før jeg fikk en reperatør til å komme å se på den, men reparerte de den? NEI, måtte bestille deler de ja :s tok enda 14 dager før delen kom.. var alene med nemi mens sambo bodde på andre siden av landet så han kunne ikke gjøre noe.. huff.. og jeg kjente ingen som kunne vaske litt klær heller.. flaut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...