Gå til innhold

10 uker på vei og mage allerede?! (2-gangs)


Nesly

Anbefalte innlegg

Er akkurat 10 uker på vei og syns sannelig at magen buler ut! Har fått kommentarer på det også!

 

Er dette tilfelle eller er det julematen som har satt sitt spor? Er 2.gans og ikke mer enn 11 mnd siden jeg gikk gravid sist..

 

Andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan dette stemme ja;)!

Jeg var også rundt 10uker da jeg fikk magen med 2.mann. Da var han første 6mnd...

 

Kos deg med magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er akkurat 10 uker i morgen, og her har det jammen sneket seg fram en liten mage nå også! Annerledes enn bare oppblåst magen. Koselig! Er også annengangs da. Skal til første kontroll hos jordmor på fredag, blir spennende å høre om hun faktisk kjenner livmoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er min andre også, å jaggu skal jeg si deg magen kom fort! jeg er i uke 11 nå å det ser ut som jeg er 6 mnd på vei. er 14 mnd siden sist jeg var gravid da! men alle kan se at jeg er gravid liksom! jeg synes ikke det er så gly jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEEEEEEEEI!!!!! var godt å høre det ikke er bare meg..er egentlig litt usikker på hvor langt jeg er på vei.men ca 11 uker(måtte bare si en ca dato til legen.) men jeg har Stor mage..vises på jobb..men men..og folk kommenterer det, spesielt min mor;) har en gutt på 22 mnd da, så har tenkt det sikkert var derfor magen var så stor......;) spent på ul i februar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8 uker + nå.....og min livmor er 4-5 cm over kanten på skambenet allerede, kjennes veldig godt..skjønner ingenting jeg...har aldri skjedd før..har alltid hatt liten mage når jeg har godt gravid, og får ikke store barn heller..er ikke så stor jeg heller, så det er jo ganske normalt. Terminen er jeg 100% sikker på. Men jeg undres på den magen ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes også jeg har fått en kul nederst på magen nå, er 9+ 3 ca.

 

har en gutt som akkurat ble 11 mnd. har 12 kg mer enn sist gang jeg var gravid da,så magen er skjult litt under flesket hehe,men ser tydelig at magen går ut nederst, i forhold til tidligere. :) håper det bare er en der inne :P

 

magen vistes forresten på meg da jeg var ca 10 uker på vei sist gang og, ble kommentert i ett bryllup jeg var i.før jeg hadde oppdaget det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...