☆ gullverdt <3 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 jeg kom over denne da jeg surfet litt på nettet,for dere som lurer like mye som meg på hvilken vongn en bør kjøpe..jeg likte den veldig. http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=306
mittlillegull Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Jeg liker best www.vogndilla.com jeg. Er der inne masse. Det står mye bra om vogner, klær, bilstoler you name it...også er det bra aktivitet på forumet om man har spørsmål!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Jeg prøvde meg også inne på vogndilla, men forsvant fort ut:-( Litt for proffe damer, og en smule fikserte på et par merker. Rene sekten spør du meg. Likte mye bedre den generelle linken til HI, og også barnevognguiden.no:-)
mittlillegull Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 sekt...haha det syns jeg absolutt ikke, har fått veldig god hjelp fra de jeg!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 hehe, var ment humoristisk da. Men spør du om de rette merkene får du hjelp. Men se innlegg ang andre vogner, da er det 0 eller 1 svar:-) For å si det sånn, er ikke akkurat noe emmaljunga eller simo-galleri der inne:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå