Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hva synes dere om dette navnet og denne kombinasjonen?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Vet ikke helt om jeg liker Tilja. Hva med Tilia. Det høres bedre ut i mine ører. Martine er ok.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Martine er veldig fint. Tilja eller Tilla liker jeg ikke. Tilje, er ikke det noe på en båt?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Martine er veldig fint, selv om det var mye brukt for noen år siden. Enig i at Tilja var litt merkelig.
Vannmann35 Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Tilja heter datteren til dansebanddronningen Jenny Jensen (ja - jeg leser Se&Hør...) - synes det er fint, og at det var en god kombinasjon. Tilja Sofie er også pent :-)
ma-85 Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Likte ikke kombinasjonen. Datteren til Jenny jenssen heter faktisk Tilje Men liker ikke det navnet hverken med a eller a-endelse. Martine er pent, da.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Tilja var spesielt...og trur eg syns det var fint:) Martine og er eit flott namn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå