Gå til innhold

hopper inn her jeg og

Anbefalte innlegg

Ser at det er flere som venter e baby i august. Utrolig nok gjør jeg også det. I slutten av august håper jeg at vi blir 3 i familien her. Det verste er at jeg synes tiden går vanvittig tregt. Skal til legen 31 januar. LEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGE å vente. Håper det går bra med oss alle. Jeg er litt nervøs også.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136415566-hopper-inn-her-jeg-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Jeg har mens termin 10.08.08 og kan liksom ikke forstå dette!! er første gang og jeg er så fin form, merker nesten ikke noe til dette vidunderet bortsett fra at jeg er veeldig trøtt. Sprang til legen med en gang jeg fant ut av det, måtte bare få det bekreftet! Nå er jeg 8+5 og merker at magen vokser!! Skal til legen igjen 18. januar, da blir det vel grundigere undersøkelse. Og etter det, ultralyd!! det blir spennende det!! masse å glede oss til!!

Eneste jeg ser på med bekymring er å føde en mega baby - det er nemlig genene i min familie.. Så jeg regner med å bli svæær, kan ikke alltid unngå genene. Min søster har født 2 barn over 5 kg, den siste 5,2 kg!!! hjeelp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...