Gå til innhold

Brio kombi eller emmaljunga city cross?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har selv brio kombi. Det er en god vogn, men den er utrolig tung og stor sammenlagt. Bruker min en del på tur og har den som sovevogn på verandaen, men unngår å ta den med i bil. Klarer nesten ikke å løfte den inni og utav.

Fordel med at en lett kan bære bagen med, og den har utrolig god fjæring. Liker også det vendbare håndtaket vi har på vår, og at frontbøylen kan legges ned.

Bruker den nå til barn nr. 2, den er brukt nesten daglig i 2,5 år og den er fremdeles omtrent så god som ny. Ikke falmet, og fungerer som den skal så kvaliteten er det ingenting å si på.

Skulle jeg hatt ny brio vogn nå ville jeg heller sett på brio happy - den er litt mindre og lettere.

Emmaljunga city cross er en veldig fin vogn synes jeg. Den er også mindre og lettere enn brio kombi. Har hørt noen som nevner at den har litt harde fjæringer, men vil ellers tro det er en like god vogn som brio kombi. Tror kanskje jeg hadde gått for denne.

Jeg har hatt begge, og vil absolutt anbefale Emmaljunga City Cross. jeg bytta vogn når tulla var ca 6 mnd. BRIO vogna er stor og "klumpete" i forhold til Emmaljunga + at både myggnett og regntrekk følger med Emmaljunga. Emmaljunga blir levert med pungteringsfrie dekk, noe som gjør at vogna er mye lettere å trille. Gå inn på Emmaljunga sine nettsider for å lese mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...