Gå til innhold

Jeg har så voldsom hjertebank...


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg kan sitte i ro og få helt vill hjertebank... Det kjennes ut som om det dunker i både armer, rygg og hjerte/bryst...

 

Er det noen som kan forklare meg hvorfor dette skjer, er det evt. noen som har erfaringer fra det samme?

 

Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei, men antakelig mellom 4-7 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ekke lege, så kanke forklare hva det er.. Men du kan jo ta blodtrykket ditt for å se om det er for høyt. Jeg hadde ringt og spurt legen min om det hadde skjedd meg.

 

Sorry for at jeg ikke kunne svare på spm ditt, men vil ikke gi deg et galt svar.

 

Og gratulerer med graviditeten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner hdde det sånn i graviditeten også, var faktisk sånn hun skjønte at hun var gravid andre gangen.. Var ikke noe farlig.

Prøv å ta det med ro og ta det opp med legen din for sikkerhets skyld du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mitt forrige svangerskap fikk jeg også voldsom hjertebank. dro til legen, fikk vite at det var helt normalt å få hjertebank i begynnelsen. Så det er ikke noe å være redd for ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du beskriver jo meg jo! Jeg er 6 uker på veg og har akkurat det samme. Har lest i Gro Nylanders bok "på vei" at det kan forekomme. Så jeg tror vi skal overleve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh så beroligende å lese. Har selv hatt det de siste dagene og siden jeg er av den dramatiske typen så så jeg for meg at jeg kom til å ha et voldsomt hjerteinfark. :) Er vel vanlig da. Men jeg målte blodtrykket mitt og det var 134/90 og pulsen var på 94. Jeg er bare 21 så det er ganske høyt. Skal høre med jordmor da jeg skal til henne til mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at andre også har opplevd det samme :)

Jeg har ikke vært hos lege enda, men skal nevne det hos han når jeg skal dit :)

Takk for alle svar :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...