HDEO Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Noen som har prøvd dette? Erfaringer? Er så spent. Gutten min på 11 mnd fikk det før han sovnet i kveld. Han våkner hver 1/2 time hele natten. Er utslitt.
torch Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Vi fikk skrevet ut Vallergan, men det hjalp ingenting. Det hadde absolutt null effekt. Det var bare bæring som hjalp her, så da fortsatte vi med det.
Gjest Fru H Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Jeg er så nysgjerrig: virket Vallergan på din gutt på 11 mnd, HDEO? Jeg skal ringe lege i dag, og spørre om råd for min jente på 8 mnd som også våkner svært ofte. Er nysgjerrig på andres erfaring med det.
HDEO Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 Ja, det virker! MEN: vår gutt har gått på det i 14 dager nå. Han våkner fortsatt et par ganger som regel, men det er en himmel i forskjell. Har økt dosen litt etter litt. Legen sa vi måtte prøve oss frem.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Hei! Vallergan er et C preparat, også et antihistaminpreparat. Virkning av Vallergan skjer ikke første gang, det kan virke alt fra dag 2 til dag 10.. Hvis ingen virkning etter 10 dager, så funker det desverre ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå